Сьогодні: 28 березня 2024, 15:42

Часовий пояс UTC + 2 годин


Правила форуму


Шановні відвідувачі!
Будьте уважні на сторінках даного форуму.
Тут ви не можете створювати теми, а можете лише відповідати у вже створених.
Не займайтесь флудом.
Ставте чіткі запитання та давайте чіткі відповіді.



 Сторінка 1 з 1 [ 1 повідомлення ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Територіальний маркетинг
ПовідомленняДодано: 15 січня 2017, 15:47 

З нами з: 07 січня 2010, 15:12
Повідомлення: 88
Прізвище: Буднікевич
Ім'я: Ірина
Спеціальність: Маркетинг
Завдання (індивідуальні та групові): :gluk: :crazy: :tanc: :v: :cool:

1) Провести аналіз інформаційних повідомлень ЗМІ, Інтернет-джерел, соціальних мереж в рамках маркетингового просування територіального продукту м.Чернівці та Чернівецької за 2016 рік. (результат оформити у вигляді звіту з посиланнями на джерела, з фото, з вирізками тощо)

2) Провести SWOT-аналізу та PEST-аналізу районів, міст, окремих населених пунктів Чернівецької області з метою виявлення їх конкурентних переваг (можлива робота в групах) - результат оформляється у вигляді звіту - чинники, матриці. стратегії, напрямки реалізації. За допомогою статистичних даних група проводить аналіз обраної території щодо виявлення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей території, а також конкурентоспроможності території за окремими факторами з метою виявлення переваг території та формування на їх основі маркетингової стратегії території, здійснення позиціонування і формування іміджу території

3) Аналіз елементу комплексу маркетингу міста Чернівці -
4) Індивідуальне або групове завдання "Про́дакт-пле́йсмент ( product placement) території". Кожна з підгруп обирає фільм або фільми, в якому зображується територія або місто. Студенти аналізують кадри, які формують імідж міста - музика, гра акторів, життя кіногероїв, їх переживання тощо. Все те, що стає атрибутами міста і з ними починають асоціюватися вулиці, будівлі та площі міста. Орієнтовний список: "Остання відпустка" (Карлові Вари); «11 (12,13) друзів Оушена», "Хлопчача вечірка у Вегасі", «Одного разу у Вегасі»,(Лас Вегас); «Нью-Йорк, я люблю тебе», «Сніданок у Тіффані », « Коли Гаррі зустрів Саллі », «Ділова жінка», «Одного разу в Америці» (Нью-Йорк); «Шалено закоханий», «Римські канікули», «Мама Рома», «Одного разу в Римі», «Рим», «Талановитий містер Ріплі», «Ангели і Демони» (Рим); «Амелі з Монмартра», «Париж, я люблю тебе», «Привид Опери», «Париж, любов моя», «Джулі і Джулія: готуємо щастя за рецептом» (Париж); «Ноттінг-Хілл», «Щоденник Бріджит Джонс», «Любов всюди», «Готель" Бертрам "», «Закоханий Шекспір», «Уїмблдон», « Шерлок Холмс » (Лондон); «Лос-Анджелесская історія», «Місто ангелів», «День святого Валентина »,« Малхолланд-драйв »,« Опівнічний поцілунок » (Лос-Анджелес).
5) Індивідуальне або групове завдання "Кабінетне дослідження територіального бренду". Студенти діляться на міні-підгрупи та самостійно вибирають місто-бренд і проводять детальний аналіз створення даного бренду за такими параметрами: хто займався брендингом міста, які організації брали участь в процесі брендування міста, коли було розпочато процес брендування, хто ініціатор, навіщо і кому це було потрібно, мета брендингу міста, маркетингові стратегії та інструменти, позиціонування міста, створення логотипу, унікальність міста, цільові групи, на які спрямований бренд, організація заходів та подій в місті, візуалізація, інфраструктура, історії, міфи і легенди міста, пам'ятки міста, імідж міста і т.д.
6) Польове індивідуальне або групове завдання "Консруюємо бренд Чернівці / Буковини". Оскільки основа бренду - це ідентичність території, то вона проявляється і втілюється в територіальному середовищі і в повсякденному міського життя, а саме в просторі, інфраструктурі, соціальному, спортивному та культурному житті. Студентська група ділиться на підгрупи по 2-4 людини і фіксуючи за допомогою фотоапарата особливості (переваги та недоліки) територіального простору, інфраструктури, соціальному, спортивному та культурному житт Чернівців, Буковини або іншого міста виявляє ідентифікатори:
1) Міський простір: архітектурні проекти; ландшафтний дизайн; тематичне зонування; впровадження елементів дизайну бренду в міське середовище. 2) Міська інфраструктура: комфортність міського середовища; доступність міста для жителів і гостей; знакові інфраструктурні проекти; інфраструктура для цільових аудиторій; інфраструктура для інклюзивних цільових аудиторій. 3) Культурне життя в місті: організація символічних подій, геній місця, міфологія міста, Public Art, специфічна середовище для мобілізації творчих здібностей; стимулювання місцевого патріотизму. 4) Спортивне життя.
7) Сформувати підбірку національних брендів певної країни. (Електронний варіант звіту - презентація)

Література до курсу:

Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України / За загальною ред. О. І. Соскіна. – К.: Вид-во «Інститут трансформації суспільства», 2011. – 80 с [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://ist.osp-ua.info/file/2011/ITC_Br ... ock_3v.pdf
Буднікевич Ірина Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика / Ірина Буднікевич. ІРД НАН України – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. – 645 с. - КНИЖКА У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ НА КАФЕДРІ
Васильева И. Рабочая программа дисциплины СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ТЕРРИТОРИЙ. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.nsu.ru/rs/mw/link/Media:/281 ... _areas.pdf
Визгалов Д. Маркетинг города. М.: Фонд «Институт экономики города», 2008. [Электронный ресурс] / Института экономики города. - . Режим доступа: http://www.urbaneconomics.ru/download.php?dl_id=3470
Визгалов Д. Брендинг города / Д. Визгалов. М.: Институт экономики города, 2011. [Электронный ресурс] / Института экономики города. - . Режим доступа: http://www.urbaneconomics.ru/download.php?dl_id=3467 Динни К. Брендинг территорий. Лучшие мировые практики / Под ред. Кейта Динни; пер. с англ. Веры Сечной. М.: Манн, Иванов и Фербер, 2013.
Зинкевич О. Территориальный брендинг. Hot list. Исследование городов-брендов [Электронный ресурс] // О. Зинкевич / 2010. - . Режим доступа: http://www.marketer.ru/adv/brending/ter ... v-brendov/
Индекс национальных брендов Anholt-GfK 2016 [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.gfk.com/ru/insaity/press-rel ... -gfk-2016/
Кайсарова В. П. Синтез методов стратегического управления крупным городом: от администрирования к маркетингу // Проблемы современной экономики. 2008. № 26. [Электронный ресурс] / Национальный исследовательский университет «Высшая школа экономики». - Режим доступа: http://publications.hse.ru/articles/72908386
Котлер Ф. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Кристер Асплунд, Филип Котлер, Ирвинг Рейн, Дональд Хайдер. – СПб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 382 с.
Котлер Ф., Ли Н. Маркетинг для государственных и общественных организаций / Филипп Котлер, Ненси Ли. – СПб.: Питер, 2008. – 377 с.
Лучшие города и регионы Украины Топ-100 // Українська Інвестиційна Газета. – 2010. – № 2.
Маркетинг територій. Програма курсу, практичні завдання, навчально-інформаційний матеріал / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна-Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013.- 62 с.
Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. / За ред. І.М. Буднікевич. – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 536 с. КНИЖКА У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ НА КАФЕДРІ
Панкрухин А. П. Маркетинг территорий. – 2-е изд. / А.П.Панкрухин – СПб.: Питер, 2006. – 416 с.
Пайн II Б. Джозеф Экономика впечатлений / Б. Джозеф Пайн II, Джеймс Х.- СПб.: Вільямс, 2005. – 304 с.
Родькин П. Городской брендинг в Чехии. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.prdesign.ru/text/2010/czcitybrands.html
Сассен С. Глобальные города: постиндустриальные производственные площадки // Прогнозис: журнал о будущем. 2005. № 4. [Электронный ресурс] / «Институт Восточной Европы». - . Режим доступа: http://www.prognosis.ru/prog/autumn_2005.pdf
Сачук Т.В. Территориальный маркетинг. СПб.: Питер, 2009. [Электронный ресурс] // Сачук Т.В. / 2009. - Режим доступа: http://static.myshop.ru/product/pdf/113/1129526.pdf
Слука Н. Глобальный город. Эксперт. 2008. №15. [Электронный ресурс] / Журнал «Эксперт». - Режим доступа: http://expert.ru/expert/2008/15/globalnue_goroda/
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика / І.М. Буднікевич, О.А. Баранник, С.А. Кошкаров, І.А. Крупенна. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013. – 88 с.
Территориальный брендинг. Hot list. Исследование городов-брендов [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.marketer.ru/adv/brending/ter ... v-brendov/
Национальные бренды Великобритании [Электронный ресурс] - Режим доступа: http://www.marketer.ru/adv/brending/nac ... obritanii/
Национальные бренды США [Электронный ресурс] - Режим доступа: http://www.marketer.ru/adv/brending/nac ... endy-ssha/
Национальные бренды Германии [Электронный ресурс] - Режим доступа: http://www.marketer.ru/adv/brending/nac ... -germanii/
Национальные бренды Швейцарии [Электронный ресурс] - Режим доступа: http://www.marketer.ru/adv/brending/nac ... hvejcarii/
http://citybranding.ru/ «CityBranding»
http://www.urbaneconomics.ru/ Институт экономики города
Anholt Simon, Brand New Justice: How Branding Places and Products Can Help the Developing World. – Butterworth-Heinemann, 2005. – 173 р.
Anholt Simon, Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. – Palgrave Macmillan; 1st edition, 2007. – 160 p.
Anholt Simon «Places: Identity, Image and Reputation». – Palgrave Macmillan, New York, 2010. – 106 р.
Florek M. Podstawy marketingu terytorialnego. – Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2006. – S.42.
Kotler Philip Marketing Places: Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities / Kotler Philip, Haider Donald H., Rein Irving J. – States, and Nations, Free Press, 2002
Marketing Terytorialny / Pod red. T. Markovskiego – Warszawa: Polska Akademia Nauk, 2002. – Р.134.
Szromnik A. Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. – Kraków: Oficyna, 2008. – C.184.


Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 1 з 1 [ 1 повідомлення ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
cron
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB