Питання до іспиту з курсу
„Рекламний менеджмент”
для студентів заочної форми навчання
1. Дайте характеристику телевізійній рекламі.
2. Кадрова реклама.
3. Назвіть основні креативні стратегії у рекламі.
4. Назвіть та охарактеризуйте методи складання рекламного бюджету.
5. Опишіть механізм державного регулювання рекламної діяльності.
6. Опишіть наступні рекламні моделі – “Сильна реклама”, „Слабка реклама”, модель Левіджа та Стейнера, VIPS.
7. Опишіть наступні рекламні моделі – AIDA, ACCA, DIBABA, DAGMAR.
8. Опишіть організаційні структури та систему менеджменту в рекламних агентствах.
9. Опишіть процес виробництва реклами.
10. Опишіть процес деталізації рекламного бюджету.
11. Опишіть процес здійснення контролю в рекламному менеджменті.
12. Опишіть роботу рекламного відділу на підприємстві.
13. Опишіть структуру ринку рекламних послуг.
14. Опишіть такий тип рекламної діяльності як масова реклама.
15. Опишіть такий тип рекламної діяльності як промислова реклама.
16. Опишіть такий тип рекламної діяльності як торговельна реклама.
17. Опишіть такий тип рекламної діяльності як фінансова реклама.
18. Опишіть таку складову процесу розробки рекламного звернення як його форма.
19. Опишіть таку складову процесу розробки рекламного звернення як його структура.
20. Опишіть таку складову процесу розробки рекламного звернення як рекламні мотиви.
21. Охарактеризуйте етичні аспекти рекламної діяльності.
22. Охарактеризуйте правові аспекти рекламної діяльності.
23. Охарактеризуйте ринок рекламних послуг в Україні.
24. Охарактеризуйте явище „медіабаінг”.
25. Охарактеризуйте явище рекламного креативу.
26. Охарактеризуйте явище рекламної активності підприємства.
27. Покажіть місце реклами в системі комплексу маркетингових комунікацій.
28. Покажіть пажливість питання ефективності рекламних засобів.
29. Що відноситься до носів реклами Above-The-Line.
30. Що відноситься до носів реклами Bellow-The-Line.
31. Що таке Indoor-реклама?
32. Що таке друкована реклама?
33. Що таке економічна ефективність реклами?
34. Що таке зовнішня реклама?
35. Що таке Інтернет-реклама?
36. Що таке комунікаційна ефективність реклами?
37. Що таке корпоративна реклама?
38. Що таке медіа-план та процес медіапланування?
39. Що таке пряма поштова реклама?
40. Що таке реклама на місці продажу?
41. Що таке реклама на транспорті?
42. Що таке рекламна стратегія підприємства?
43. Що таке рекламний менеджмент та які його функції?
44. Що таке сувенірна реклама?
45. Що таке тестування реклами?
46. Що таке фірмовий стиль?
47. Що таке цільова аудиторія реклами?
48. Як відбувається ідентифікація цільової аудиторії рекламної кампанії.
49. Як має бути зорганізований процес презентації рекламної кампанії керівництву підприємства?
50. Як провести аналіз економічної та комунікаційної ефективності рекламної кампанії?
51. Який економічний механізм функціонування рекламного агентства?
52. Яким чином взаємодіє рекламне агентство з постачальниками та клієнтами.
53. Яким чином відбувається процес вибору рекламного агенства.
54. Яким чином відбувається процес планування рекламної кампанії підприємства?
55. Які існують критерії вибору рекламних засобів?
56. Які існують маркетингові дослідження в рекламній діяльності?
57. Які існують моделі механізму впливу реклами на споживачів?
58. Які існують носії рекламної інформації?
59. Які існують проблеми рекламної творчості?
60. Які мотиви використовуються у рекламному зверненні?