Питання до заліку
з курсу «Міжнародний маркетинг»
для студентів заочної форми навчання
1. В чому полягає мета, необхідність та особливості міжнародного маркетингового дослідження?
2. Визначте основні чинники вибору учасників каналу розподілу.
3. Вкажіть основні джерела інформації у міжнародному маркетингу.
4. Вкажіть переваги та недоліки експортної стратегії виходу фірми на зовнішній ринок.
5. Дайте визначення міжнародній політиці ціноутворення та вкажіть основні чинники ціноутворення у міжнародному маркетингу.
6. Дайте визначення основним суб’єктам міжнародного маркетингу та охарактеризуйте їх.
7. Дайте визначення поняттю „конкуренція” та покажіть її вплив на міжнародну маркетингову діяльність.
8. Дайте визначення поняттю „товарна марка” та покажіть її роль у системі міжнародних маркетингових комунікацій.
9. Дослідіть вплив міжнародної економічної інтеграції на міжнародний маркетинг.
10. Наведіть систематизацію видів світових цін.
11. Опишіть вплив факторів міжнародного політичного середовища на маркетингову діяльність організації.
12. Опишіть методи дослідження зовнішніх ринків.
13. Опишіть основні конфігурації міжнародних каналів розподілу продукції.
14. Опишіть франчайзингову форму партнерства із закордонними фірмами.
15. Охарактеризуйте адаптацію маркетингових програм до різноманітних культур та рекламну політику на міжнародних ринках.
16. Охарактеризуйте базисні умови поставки Incoterms 2000 та покажіть їхнє застосування у міжнародному маркетингу.
17. Охарактеризуйте взаємодію міжнародних організацій та суб’єктів міжнародної маркетингової діяльності.
18. Охарактеризуйте вплив елементів соціально-культурного середовища на міжнародний маркетинг.
19. Охарактеризуйте міжнародну стратегію розподілу.
20. Охарактеризуйте науково-технічне середовище міжнародного маркетингу та його елементи.
21. Охарактеризуйте основні підходи до міжнародного сегментування.
22. Охарактеризуйте основні сучасні тренди розвитку міжнародного маркетингу.
23. Охарактеризуйте основні типи міжнародних досліджень ринку та їх складові.
24. Охарактеризуйте посередницькі послуги у міжнародному збутовому процесі
25. Охарактеризуйте природно-географічне середовище міжнародного маркетингу.
26. Охарактеризуйте процес моніторингу та аналізу міжнародного бізнес-середовища.
27. Охарактеризуйте середовище міжнародного маркетингу.
28. Охарактеризуйте типи зовнішньоторговельної політики країни та їхній вплив на міжнародний маркетинг.
29. Охарактеризуйте типи перешкод, які виникають під час здійснення міжнародних маркетингових комунікацій.
30. Охарактеризуйте типи та форми міжнародного маркетингу.
31. Охарактеризуйте цінові стратегії фірми залежно від її цілей на зовнішньому ринку.
32. Оцініть вплив правової системи країни та міжнародного економічного права на міжнародний маркетинг.
33. Покажіть вплив основних елементів економічного середовища на міжнародний маркетинг.
34. Покажіть значення міжнародного маркетингового планування.
35. Порівняйте маркетингову поведінку транснаціональних та глобальних компаній.
36. Порівняйте стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки.
37. Розкрийте зміст понять “етноцентризм”, “поліцентризм”, “регіоцентризм”, “геоцентризм” та покажіть їх значення для планування маркетингової діяльності.
38. Розкрийте механізм позиціювання товару на зовнішньому ринку.
39. Розкрийте особливості міжнародних маркетингових стратегій.
40. Розкрийте особливості сервісної політики в міжнародному маркетингу.
41. Розкрийте суть безпосередніх методів міжнародної маркетингової комунікації, вкажіть їх переваги та недоліки.
42. Розкрийте суть дискретного підходу до вибору зарубіжного ринку.
43. Розкрийте суть опосередкованих методів міжнародної маркетингової комунікації, покажіть їх переваги та недоліки.
44. Розкрийте суть стратегії прямого інвестування у міжнародному маркетингу.
45. Розкрийте суть теорії життєвого циклу товару у міжнародному маркетингу.
46. Розрийте суть явища „глобальний маркетинг”, його особливостей.
47. Яким чином має відбуватись аналіз закордонних ринків на основі концепції “чотирьох фільтрів”?
48. Які існують види міжнародної товарної політики?
49. Які існують види спільного підприємництва у міжнародному маркетингу?
50. Які існують внутрішні та зовнішні чинники вибору стратегії виходу на зовнішній ринок?
51. Які існують детермінанти конкурентоспроможності товару на зовнішніх ринках?
52. Які існують критерії оцінки привабливості зарубіжного ринку?
53. Які існують методи оцінки рівня ризику у міжнародному маркетингу та стратегії його зменшення?
54. Які існують методи прогнозування ринку у міжнародному маркетингу?
55. Які існують методи та інструменти регулювання міжнародної торгівлі на національному рівні?
56. Які існують методики визначення частки ринку у міжнародному маркетингу?
57. Які існують стратегії охоплення ринків у міжнародному маркетингу?
58. Які існують типи (випадки) адаптації товару до зарубіжного ринку?
59. Які існують типи та види міжнародних товарних стратегій? Розкрийте їх суть.
60. Які організаційні форми підприємства застосовуються під час роботи на міжнародному ринку?