Сьогодні: 28 червня 2022, 23:53

Часовий пояс UTC + 2 годин


Правила форуму


Шановні відвідувачі!
Будьте уважні на сторінках даного форуму.
Тут ви не можете створювати теми, а можете лише відповідати у вже створених.
Не займайтесь флудом.
Ставте чіткі запитання та давайте чіткі відповіді.



 Сторінка 2 з 2 [ 19 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 30 вересня 2010, 13:24 
Аватар користувача

З нами з: 27 грудня 2009, 20:35
Повідомлення: 33
Прізвище: Шевчук
Ім'я: Екатерина
Спеціальність: Маркетинг
Номер групи: 406
а лекция завтра будет?
и на завтра про страну писать нужно? или тоже на понедельник?



_________________
Ее характер-сахар со стеклом...
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 06 жовтня 2010, 14:38 

З нами з: 29 грудня 2009, 08:11
Повідомлення: 2
Прізвище: Гончар
Ім'я: Вадим Іванович
Спеціальність: Маркетинг
Привіт, не забудь скинути книгу по Міжн. маркетингу... наперед дякую)))


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 10 жовтня 2010, 19:19 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг. Навчальний посібник. КНЕУ, 1998.
http://files.mail.ru/1YJGUK



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 11 жовтня 2010, 11:45 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
ІНДЗ на п`ятницю мають бути виконані групами студентів у наступному складі:
Козачок-Линко-Черничук
Мандзюк-Маринець-Григоренко
Молдован-Масан-Чупак
Бражняк-Зелінська-Клюсик
Остафійчук-Смук-Ковбас
Павел-Урсуляк-Бурега
Жолобчук-Рошкулець-Длубік
Рошка-Думанський-Лукенчук
Мартинюк М.-Шевчук-Многодітний
Барабащук-Наконечна-Процюк
Войтович-Паньків-Пушкашу
Лупуляк-Панівський-Шкрібляк
Карачко-Маріян-Федорак
Катан-Гуменюк-Швець
Дорошкевич-Раца-Мартинюк К.

Виконані завдання приймаються виключно від груп у складі 3-х студентів згідно зазначених складів.
ІНДЗ від однієї людини, двох, чотирьох, п`яти і т.д. студентів, а також із відхиленнями у складі зараховані не будуть!



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 19 жовтня 2010, 13:26 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Основні терміни та категорії
з курсу „Міжнародний маркетинг”
для студентів заочної форми навчання


1. annual report
2. CIF
3. DDP
4. EXW
5. FOB
6. агент
7. антидемпінгове розслідування
8. базисні умови поставки
9. валюта
10. валютний курс
11. вимушена адаптація товару
12. вільна економічна зона
13. вільна торгівля
14. ГАТТ
15. ГАТС
16. геоцентрична стратегія
17. глобалізація
18. глобальна економіка
19. глобальна компанія
20. глобальне середовище
21. глобальний маркетинг
22. глобальний товар
23. демпінг
24. добровільне обмеження експорту
25. дочірнє підприємство
26. експорт
27. експортер
28. експортна квота
29. експортна ціна
30. експортний відділ
31. експортний маркетинг
32. експортний товар
33. ембарго
34. етноцентрична стратегія
35. закордонне представництво
36. закордонні інвестиції
37. збутова філія
38. зворотній винахід
39. зовнішньоекономічна діяльність
40. зовнішньоекономічна політика
41. зовнішньоекономічний контракт
42. зовнішньоторговельна політика
43. зовнішня торгівля
44. зона вільної торгівлі
45. імпортер
46. імпортна квота
47. імпортна ціна
48. імпортний маркетинг
49. іноземні інвестиції
50. інтернаціоналізація
51. клірингова ціна
52. кон’юнктура зарубіжного ринку
53. контейнерні перевезення
54. кредитно-довідкове бюро
55. культура
56. ліцензування
57. макросегмент світового ринку
58. митне оподаткування
59. митний союз
60. митний тариф
61. митні збори
62. мито
63. міжнародна адаптація товару
64. міжнародна виставка
65. міжнародна економічна інтеграція
66. міжнародна інвестиційна діяльність
67. міжнародна конкуренція
68. міжнародна логістика
69. міжнародна маркетингова комунікація
70. міжнародна організація
71. міжнародна політика розподілу
72. міжнародна політика ціноутворення
73. міжнародна реклама
74. міжнародна сегментація ринку
75. міжнародна сервісна політика
76. міжнародна товарна політика
77. міжнародна товарна стратегія
78. міжнародне економічне право
79. міжнародне економічне середовище
80. міжнародне інтеграційне об’єднання
81. міжнародне маркетингове дослідження
82. міжнародне політико-правове середовище
83. міжнародне рекламне агентство
84. міжнародне середовище
85. міжнародне соціо-культурне середовище
86. МВФ
87. міжнародний життєвий цикл товару
88. міжнародний канал розподілу продукції
89. міжнародний маркетинг
90. міжнародний сегмент
91. міжнародні перевезення
92. міжнародні переговори
93. мова
94. моноактивні культури
95. мультирегіональний маркетинг
96. необхідна адаптація товару
97. неопротекціонізм
98. непрямий експорт
99. нетарифні бар’єри
100. нетто-ціна
101. організаційно-технічне сприяння експорту
102. офшорна зона
103. перцепційна адаптація
104. підрядне виробництво
105. платіжний баланс
106. плинна ціна
107. поліактивні культури
108. політичний ризик
109. поліцентрична стратегія
110. превентивне правове регулювання
111. протекціонізм
112. пряме інвестування
113. прямий експорт
114. реактивні культури
115. регіональна ціна
116. регіоцентрична стратегія
117. релігія
118. ринок „Тріади”
119. рухома ціна
120. світова ціна
121. Світовий банк
122. сегмент міжнародного ринку
123. селективний протекціонізм
124. симпліфікація
125. складальне виробництво
126. СОТ
127. спільне володіння
128. спільне підприємництво
129. спільне підприємство
130. спільний ринок
131. спонсорство
132. стандартна ціна
133. статичне бізнес-середовище
134. стратегічний альянс
135. стратегія експортування
136. суб’єкт міжнародного маркетингу
137. табу
138. технічні бар’єри
139. торгова місія
140. торговельний режим
141. торговий дім
142. торгово-промислова палата
143. транснаціональна компанія
144. транснаціональний маркетинг
145. трансфертна ціна
146. управління за контрактом
147. урядова дискримінація
148. фірмовий стиль
149. франчайзинг
150. ціна з наступною фіксацією



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 19 жовтня 2010, 13:37 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Питання до заліку
з курсу «Міжнародний маркетинг»
для студентів заочної форми навчання

1. В чому полягає мета, необхідність та особливості міжнародного маркетингового дослідження?
2. Визначте основні чинники вибору учасників каналу розподілу.
3. Вкажіть основні джерела інформації у міжнародному маркетингу.
4. Вкажіть переваги та недоліки експортної стратегії виходу фірми на зовнішній ринок.
5. Дайте визначення міжнародній політиці ціноутворення та вкажіть основні чинники ціноутворення у міжнародному маркетингу.
6. Дайте визначення основним суб’єктам міжнародного маркетингу та охарактеризуйте їх.
7. Дайте визначення поняттю „конкуренція” та покажіть її вплив на міжнародну маркетингову діяльність.
8. Дайте визначення поняттю „товарна марка” та покажіть її роль у системі міжнародних маркетингових комунікацій.
9. Дослідіть вплив міжнародної економічної інтеграції на міжнародний маркетинг.
10. Наведіть систематизацію видів світових цін.
11. Опишіть вплив факторів міжнародного політичного середовища на маркетингову діяльність організації.
12. Опишіть методи дослідження зовнішніх ринків.
13. Опишіть основні конфігурації міжнародних каналів розподілу продукції.
14. Опишіть франчайзингову форму партнерства із закордонними фірмами.
15. Охарактеризуйте адаптацію маркетингових програм до різноманітних культур та рекламну політику на міжнародних ринках.
16. Охарактеризуйте базисні умови поставки Incoterms 2000 та покажіть їхнє застосування у міжнародному маркетингу.
17. Охарактеризуйте взаємодію міжнародних організацій та суб’єктів міжнародної маркетингової діяльності.
18. Охарактеризуйте вплив елементів соціально-культурного середовища на міжнародний маркетинг.
19. Охарактеризуйте міжнародну стратегію розподілу.
20. Охарактеризуйте науково-технічне середовище міжнародного маркетингу та його елементи.
21. Охарактеризуйте основні підходи до міжнародного сегментування.
22. Охарактеризуйте основні сучасні тренди розвитку міжнародного маркетингу.
23. Охарактеризуйте основні типи міжнародних досліджень ринку та їх складові.
24. Охарактеризуйте посередницькі послуги у міжнародному збутовому процесі
25. Охарактеризуйте природно-географічне середовище міжнародного маркетингу.
26. Охарактеризуйте процес моніторингу та аналізу міжнародного бізнес-середовища.
27. Охарактеризуйте середовище міжнародного маркетингу.
28. Охарактеризуйте типи зовнішньоторговельної політики країни та їхній вплив на міжнародний маркетинг.
29. Охарактеризуйте типи перешкод, які виникають під час здійснення міжнародних маркетингових комунікацій.
30. Охарактеризуйте типи та форми міжнародного маркетингу.
31. Охарактеризуйте цінові стратегії фірми залежно від її цілей на зовнішньому ринку.
32. Оцініть вплив правової системи країни та міжнародного економічного права на міжнародний маркетинг.
33. Покажіть вплив основних елементів економічного середовища на міжнародний маркетинг.
34. Покажіть значення міжнародного маркетингового планування.
35. Порівняйте маркетингову поведінку транснаціональних та глобальних компаній.
36. Порівняйте стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки.
37. Розкрийте зміст понять “етноцентризм”, “поліцентризм”, “регіоцентризм”, “геоцентризм” та покажіть їх значення для планування маркетингової діяльності.
38. Розкрийте механізм позиціювання товару на зовнішньому ринку.
39. Розкрийте особливості міжнародних маркетингових стратегій.
40. Розкрийте особливості сервісної політики в міжнародному маркетингу.
41. Розкрийте суть безпосередніх методів міжнародної маркетингової комунікації, вкажіть їх переваги та недоліки.
42. Розкрийте суть дискретного підходу до вибору зарубіжного ринку.
43. Розкрийте суть опосередкованих методів міжнародної маркетингової комунікації, покажіть їх переваги та недоліки.
44. Розкрийте суть стратегії прямого інвестування у міжнародному маркетингу.
45. Розкрийте суть теорії життєвого циклу товару у міжнародному маркетингу.
46. Розрийте суть явища „глобальний маркетинг”, його особливостей.
47. Яким чином має відбуватись аналіз закордонних ринків на основі концепції “чотирьох фільтрів”?
48. Які існують види міжнародної товарної політики?
49. Які існують види спільного підприємництва у міжнародному маркетингу?
50. Які існують внутрішні та зовнішні чинники вибору стратегії виходу на зовнішній ринок?
51. Які існують детермінанти конкурентоспроможності товару на зовнішніх ринках?
52. Які існують критерії оцінки привабливості зарубіжного ринку?
53. Які існують методи оцінки рівня ризику у міжнародному маркетингу та стратегії його зменшення?
54. Які існують методи прогнозування ринку у міжнародному маркетингу?
55. Які існують методи та інструменти регулювання міжнародної торгівлі на національному рівні?
56. Які існують методики визначення частки ринку у міжнародному маркетингу?
57. Які існують стратегії охоплення ринків у міжнародному маркетингу?
58. Які існують типи (випадки) адаптації товару до зарубіжного ринку?
59. Які існують типи та види міжнародних товарних стратегій? Розкрийте їх суть.
60. Які організаційні форми підприємства застосовуються під час роботи на міжнародному ринку?



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 13 грудня 2010, 12:28 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Питання до заліку
з курсу «Міжнародний маркетинг»
для студентів денної форми навчання


1. Міжнародна товарна інноваційна політика
2. Охарактеризуйте соціо-культурні особливості різних культур країн світу.
3. Вкажіть основні джерела інформації у міжнародному маркетингу.
4. Вкажіть переваги та недоліки експортної стратегії виходу фірми на зовнішній ринок.
5. Дайте визначення міжнародній політиці ціноутворення та вкажіть основні чинники ціноутворення у міжнародному маркетингу.
6. Дайте визначення основним суб’єктам міжнародного маркетингу та охарактеризуйте їх.
7. Наведіть класифікацію товарів в залежності від рівня глобальності.
8. Дайте визначення поняттю „товарна марка” та покажіть її роль у системі міжнародних маркетингових комунікацій.
9. Дослідіть вплив міжнародної економічної інтеграції на міжнародний маркетинг.
10. Наведіть систематизацію видів світових цін.
11. Опишіть вплив факторів міжнародного політичного середовища на маркетингову діяльність організації.
12. Опишіть методи дослідження зовнішніх ринків.
13. Опишіть основні конфігурації міжнародних каналів розподілу продукції.
14. Опишіть франчайзингову форму партнерства із закордонними фірмами.
15. Охарактеризуйте адаптацію маркетингових програм до різноманітних культур та рекламну політику на міжнародних ринках.
16. Охарактеризуйте базисні умови поставки Incoterms 2000 та покажіть їхнє застосування у міжнародному маркетингу.
17. Охарактеризуйте взаємодію міжнародних організацій та суб’єктів міжнародної маркетингової діяльності.
18. Охарактеризуйте вплив елементів соціально-культурного середовища на міжнародний маркетинг.
19. Охарактеризуйте міжнародну стратегію розподілу.
20. Охарактеризуйте науково-технічне середовище міжнародного маркетингу та його елементи.
21. Охарактеризуйте основні підходи до міжнародного сегментування.
22. Охарактеризуйте основні сучасні тренди розвитку міжнародного маркетингу.
23. Охарактеризуйте основні види транспорту у міжнародному маркетингу.
24. Охарактеризуйте посередницькі послуги у міжнародному збутовому процесі
25. Охарактеризуйте природно-географічне середовище міжнародного маркетингу.
26. Охарактеризуйте процес моніторингу та аналізу міжнародного бізнес-середовища.
27. Охарактеризуйте середовище міжнародного маркетингу.
28. Охарактеризуйте типи зовнішньоторговельної політики країни та їхній вплив на міжнародний маркетинг.
29. Охарактеризуйте типи перешкод, які виникають під час здійснення міжнародних маркетингових комунікацій.
30. Охарактеризуйте типи та форми міжнародного маркетингу.
31. Охарактеризуйте цінові стратегії фірми залежно від її цілей на зовнішньому ринку.
32. Оцініть вплив правової системи країни та міжнародного економічного права на міжнародний маркетинг.
33. Покажіть вплив основних елементів економічного середовища на міжнародний маркетинг.
34. Покажіть значення міжнародного маркетингового планування.
35. Порівняйте маркетингову поведінку транснаціональних та глобальних компаній.
36. Порівняйте стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки.
37. Розкрийте зміст понять “етноцентризм”, “поліцентризм”, “регіоцентризм”, “геоцентризм” та покажіть їх значення для планування маркетингової діяльності.
38. Розкрийте механізм позиціювання товару на зовнішньому ринку.
39. Розкрийте особливості міжнародних маркетингових стратегій.
40. Розкрийте особливості сервісної політики в міжнародному маркетингу.
41. Розкрийте суть безпосередніх методів міжнародної маркетингової комунікації, вкажіть їх переваги та недоліки.
42. Розкрийте суть дискретного підходу до вибору зарубіжного ринку.
43. Розкрийте суть опосередкованих методів міжнародної маркетингової комунікації, покажіть їх переваги та недоліки.
44. Розкрийте суть стратегії прямого інвестування у міжнародному маркетингу.
45. Розкрийте суть теорії життєвого циклу товару у міжнародному маркетингу.
46. Розрийте суть явища „глобальний маркетинг”, його особливостей.
47. Яким чином має відбуватись аналіз закордонних ринків на основі концепції “чотирьох фільтрів”?
48. Які існують види міжнародної товарної політики?
49. Які існують види спільного підприємництва у міжнародному маркетингу?
50. Які існують внутрішні та зовнішні чинники вибору стратегії виходу на зовнішній ринок?
51. Які існують детермінанти конкурентоспроможності товару на зовнішніх ринках?
52. Які існують критерії оцінки привабливості зарубіжного ринку?
53. Які існують методи оцінки рівня ризику у міжнародному маркетингу та стратегії його зменшення?
54. Які існують методи прогнозування ринку у міжнародному маркетингу?
55. Які існують методи та інструменти регулювання міжнародної торгівлі на національному рівні?
56. Які існують методики визначення частки ринку у міжнародному маркетингу?
57. Які існують стратегії охоплення ринків у міжнародному маркетингу?
58. Які існують типи (випадки) адаптації товару до зарубіжного ринку?
59. Які існують типи та види міжнародних товарних стратегій? Розкрийте їх суть.
60. Які організаційні форми підприємства застосовуються під час роботи на міжнародному ринку?



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 13 грудня 2010, 12:31 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Основні терміни та категорії
з курсу „Міжнародний маркетинг”
для студентів денної форми навчання


1. annual report
2. CIF
3. DDP
4. EXW
5. FOB
6. агент
7. антидемпінгове розслідування
8. базисні умови поставки
9. валюта
10. валютний курс
11. вимушена адаптація товару
12. вільна економічна зона
13. вільна торгівля
14. ГАТТ
15. ГАТС
16. геоцентрична стратегія
17. глобалізація
18. глобальна економіка
19. глобальна компанія
20. глобальне середовище
21. глобальний маркетинг
22. глобальний товар
23. демпінг
24. добровільне обмеження експорту
25. дочірнє підприємство
26. експорт
27. експортер
28. експортна квота
29. експортна ціна
30. експортний відділ
31. експортний маркетинг
32. експортний товар
33. ембарго
34. етноцентрична стратегія
35. закордонне представництво
36. закордонні інвестиції
37. збутова філія
38. зворотній винахід
39. зовнішньоекономічна діяльність
40. зовнішньоекономічна політика
41. зовнішньоекономічний контракт
42. зовнішньоторговельна політика
43. зовнішня торгівля
44. зона вільної торгівлі
45. імпортер
46. імпортна квота
47. імпортна ціна
48. імпортний маркетинг
49. іноземні інвестиції
50. інтернаціоналізація
51. клірингова ціна
52. кон’юнктура зарубіжного ринку
53. контейнерні перевезення
54. кредитно-довідкове бюро
55. культура
56. ліцензування
57. макросегмент світового ринку
58. митне оподаткування
59. митний союз
60. митний тариф
61. митні збори
62. мито
63. міжнародна адаптація товару
64. міжнародна виставка
65. міжнародна економічна інтеграція
66. міжнародна інвестиційна діяльність
67. міжнародна конкуренція
68. міжнародна логістика
69. міжнародна маркетингова комунікація
70. міжнародна організація
71. міжнародна політика розподілу
72. міжнародна політика ціноутворення
73. міжнародна реклама
74. міжнародна сегментація ринку
75. міжнародна сервісна політика
76. міжнародна товарна політика
77. міжнародна товарна стратегія
78. міжнародне економічне право
79. міжнародне економічне середовище
80. міжнародне інтеграційне об’єднання
81. міжнародне маркетингове дослідження
82. міжнародне політико-правове середовище
83. міжнародне рекламне агентство
84. міжнародне середовище
85. міжнародне соціо-культурне середовище
86. МВФ
87. міжнародний життєвий цикл товару
88. міжнародний канал розподілу продукції
89. міжнародний маркетинг
90. міжнародний сегмент
91. міжнародні перевезення
92. міжнародні переговори
93. мова
94. моноактивні культури
95. мультирегіональний маркетинг
96. необхідна адаптація товару
97. неопротекціонізм
98. непрямий експорт
99. нетарифні бар’єри
100. нетто-ціна
101. організаційно-технічне сприяння експорту
102. офшорна зона
103. перцепційна адаптація
104. підрядне виробництво
105. платіжний баланс
106. плинна ціна
107. поліактивні культури
108. політичний ризик
109. поліцентрична стратегія
110. превентивне правове регулювання
111. протекціонізм
112. пряме інвестування
113. прямий експорт
114. реактивні культури
115. регіональна ціна
116. регіоцентрична стратегія
117. релігія
118. ринок „Тріади”
119. рухома ціна
120. світова ціна
121. Світовий банк
122. сегмент міжнародного ринку
123. селективний протекціонізм
124. симпліфікація
125. складальне виробництво
126. СОТ
127. спільне володіння
128. спільне підприємництво
129. спільне підприємство
130. спільний ринок
131. спонсорство
132. стандартна ціна
133. статичне бізнес-середовище
134. стратегічний альянс
135. стратегія експортування
136. суб’єкт міжнародного маркетингу
137. табу
138. технічні бар’єри
139. торгова місія
140. торговельний режим
141. торговий дім
142. торгово-промислова палата
143. транснаціональна компанія
144. транснаціональний маркетинг
145. трансфертна ціна
146. управління за контрактом
147. урядова дискримінація
148. фірмовий стиль
149. франчайзинг
150. ціна з наступною фіксацією



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Міжнародний маркетинг
ПовідомленняДодано: 11 грудня 2011, 21:16 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Питання до заліку та терміни/категорії лишаються без змін відносно минулого року (див. попередні два повідомлення в цій темі).



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 2 з 2 [ 19 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
cron
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB