Сьогодні: 01 грудня 2023, 14:32

Часовий пояс UTC + 2 годин


Правила форуму


Шановні відвідувачі!
Будьте уважні на сторінках даного форуму.
Тут ви не можете створювати теми, а можете лише відповідати у вже створених.
Не займайтесь флудом.
Ставте чіткі запитання та давайте чіткі відповіді.



 Сторінка 2 з 3 [ 21 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 24 листопада 2010, 22:05 

З нами з: 23 листопада 2010, 23:13
Повідомлення: 1
Прізвище: Сливка
Ім'я: Таня
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 381
Ложка - використовується як музичний інструмент і для споживання їжі;
Аспірин - використовують як ліки і для консервації;
Голка - як метод лікування(терапія) і для шиття;
Ніж - для нарізання чогось і для циркових показів (метання ножів).


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 21 грудня 2010, 16:57 

З нами з: 19 листопада 2010, 15:48
Повідомлення: 2
Прізвище: Шабуніна
Ім'я: Наталя
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 381
Було питання про Джека Уелча.
так от він запитував про наступні показники:
1) продуктивність;
2) прибутковість;
3) частка ринку.


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 21 грудня 2010, 21:08 

З нами з: 30 жовтня 2010, 19:42
Повідомлення: 2
Прізвище: Шевчук
Ім'я: Надія
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 381
третім показником був рівень бюрократії на підприємстві


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 21 грудня 2010, 21:21 

З нами з: 21 грудня 2010, 20:52
Повідомлення: 3
Прізвище: Розум'як
Ім'я: Антоніна
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 384
1)мед - використовується для лікування, у косметології та у харчовій промисловості
2)вата - використовується у медицині та для утеплення і прикрашання(на Новий рік) приміщення
3)спирт - використовується у медицині та харчовій промисловості)))
4)бензин - для заправки машин та для розпалювання вогнища(заправки запальничок)
5)кока-кола - для пиття та очищення срібла, накипу в чайнику, чистки машини від корозій і т.д. :x


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 21 грудня 2010, 21:33 

З нами з: 21 грудня 2010, 20:52
Повідомлення: 3
Прізвище: Розум'як
Ім'я: Антоніна
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 384
Джек Уелч
1)...
2)...
3) рівень працездатності працівників, треба ж когось звільняти)))


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 22 грудня 2010, 16:46 

З нами з: 19 листопада 2010, 15:48
Повідомлення: 2
Прізвище: Шабуніна
Ім'я: Наталя
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 381
:hi:
1) кухонну сіль використовують не тільки господині , а й комунальники: розсипають взимку на дорогах. (сьогодні перед нашим корпусом сама бачила)
2) калієва селітра: використовується в господарстві як добриво + з неї роблять димові шашки.

і згадуючи як винайшли роликові ковзани, хочу навести такі приклади:
3) ВІАГРА. (спочатку розроблялася як засіб від ангіни. Чоловіки всього світу повинні бути вдячні жителям уельського міста Мертір Тайдфіл. Саме тут в 1992 році в ході випробувань виявився чудовий побічний ефект препарату)
4) Coca-Cola. Джон Пембертон, лікар-фармацевт, готував оригінальну мікстуру, яка допомагала б при втомі, нервових розладах і стресах, а так само від зубного болю, та до того ж була б ще й приємна на смак. Але власне напій «Coca-Cola» вийшов завдяки «вдалою недбалості» провізора, який, переплутавши крани, замість звичайної води додав до сиропу газовану.


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 25 грудня 2010, 11:37 

З нами з: 25 грудня 2010, 11:05
Повідомлення: 2
Прізвище: Перепелиця
Ім'я: Олександр
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 385
Товари:
1.кава (як харчова так і для чистки лиця)
2.соя (використовується для створення біопалива та в харчовій )
3.льон (використовується для створення біопалива та як тканину)
4.Сода (використовується в харчовій промисловості так і для чистки срібла)
5.рапс (використовується для створення біопалива та в сількому господарстві)
6.дерево (будівельній та паперовій)
7.спирт (в медицині та в харчовій)
8.нафто продукти (легка і хімічна)


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 25 грудня 2010, 11:46 

З нами з: 25 грудня 2010, 11:05
Повідомлення: 2
Прізвище: Перепелиця
Ім'я: Олександр
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 385
Джек Уелч
1.у новому тисячолітті, сповненому жорсткої конкуренції, необхідно вести людей до цілі, не командуючи ними, а запалюючи, надихаючи їх;
2.треба вміти розробляти не план дій, а знаходити ключову ідею, яка дасть можливість кожному виявляти творчість, неординарний підхід і, водночас, об’єднуватиме всіх;
3.щоб реалізувалися кращі ідеї, важливо вміти долати бар’єри в спілкуванні між людьми, створювати умови для постійного професійного та особистісного зростання кожного працівника, незалежно від посади, віку, досвіду тощо.


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 26 грудня 2010, 20:16 

З нами з: 26 грудня 2010, 20:03
Повідомлення: 1
Прізвище: Петрованчук
Ім'я: Вікторія
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 381
1) Ніж можна застосовувати як засіб захисту, а також для роботи на кухні.
2) Фольга у будівництві використовується для тепло-і пароізоляції.Ще можна її застосовувати у фармацевтичній (блістери) і харчовій промисловості для упаковки.
3) Дзеркала використовуються в дизайні інтер'єрів.ще застосовуються в наукових приладах. 4)Листя дуба застосовують в домашній кулінарії, додаючи їх у соління та маринади. Ще листя дуба заварюють як чай і використовують при інфекційних захворюваннях.


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетинг
ПовідомленняДодано: 26 грудня 2010, 22:10 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Екзаменаційні питання
з курсу „Основи маркетингу”
для студентів спеціальності „Фінанси та кредит”
денної форми навчання


1. Виявіть суть, об’єкт та особливості використання маркетингу послуг.
2. Виявіть суть, опишіть функції оптової торгівлі. Дайте характеристику видам оптових посередників.
3. Виявіть суть, опишіть функції роздрібної торгівлі. Наведіть класифікацію підприємств роздрібної торгівлі.
4. Дайте характеристику комплексу „маркетинг-мікс”, його різновидам та розгляньте його місце у маркетинговій діяльності підприємства.
5. Дайте характеристику основним методам маркетингових комунікацій
6. Дайте характеристику синтетичним методам маркетингових комунікацій
7. Дайте характеристику факторам, що впливають на поведінку споживачів. Опишіть теорію мотивації Авраама Маслоу.
8. Дайте характеристику чинникам (факторам), що впливають на процеси ціноутворення.
9. Опишіть види та методи досліджень у маркетингу.
10. Опишіть вплив медіасередовища на маркетингову діяльність підприємства.
11. Опишіть етапи розвитку ринку та маркетингу. Розкрийте суть концепцій маркетингу.
12. Опишіть класичні та сучасні моделі побудови маркетингових структур на підприємствах.
13. Опишіть методи стимулювання збуту, їх види та роль у маркетинговій діяльності.
14. Опишіть методику визначення конкурентоздатності товару відносно товарів інших виробників.
15. Опишіть методику формування анкети та проведення анкетування у маркетинговій діяльності на конкретному прикладі.
16. Опишіть мету, напрямки та процедуру дослідження споживачів та їх поведінки у процесі маркетингової діяльності.
17. Опишіть основні види та функції каналів розподілу та посередників у збутовому процесі.
18. Опишіть основні суб'єкти маркетингу та дослідіть їх вплив на діяльність підприємства.
19. Опишіть основні функції маркетингу на сучасному етапі.
20. Опишіть основні чинники маркетингового мікросередовища та їх вплив на діяльність фірми.
21. Опишіть особливості реалізації маркетинг-мікс у міжнародному маркетингу.
22. Опишіть особливості та процедури банківського маркетингу.
23. Опишіть процедуру вибору цільових сегментів ринку.
24. Опишіть процедуру залучення посередників до збутової діяльності та методику створення каналів розподілу продукції.
25. Опишіть процес маркетингового дослідження та його основні етапи
26. Опишіть процес прийняття рішення про покупку.
27. Опишіть процес сегментації ринку, охарактеризуйте його основні етапи
28. Опишіть процес управління маркетингом на підприємстві. Розкрийте завдання відділу маркетингу та опишіть функції маркетолога в організації.
29. Опишіть систему стратегічного контролю маркетингової діяльності фірми.
30. Опишіть суть політичного маркетингу. Наведіть конкретні приклади.
31. Опишіть суть та функції маркетингової політики комунікацій. Побудуйте принципову схему маркетингової комунікації.
32. Опишіть суть, види реклами та напрямки її використання у маркетинговій діяльності фірми.
33. Опишіть сучасні методи ціноутворення.
34. Охарактеризуйте маркетингове макросередовище.
35. Охарактеризуйте напрямки досліджень кон’юнктури ринку.
36. Охарактеризуйте основні види знижок, що застосовуються в практиці маркетингу.
37. Охарактеризуйте основні види маркетингових стратегій
38. Охарактеризуйте основні етапи встановлення ціни на товар
39. Охарактеризуйте основні критерії та фактори сегментування ринку.
40. Охарактеризуйте основні методи визначення бюджету маркетингових комунікацій організації
41. Охарактеризуйте основні напрямки досліджень ринкових конкурентів.
42. Охарактеризуйте основні стратегії ціноутворення.
43. Охарактеризуйте особливості некомерційного маркетингу.
44. Охарактеризуйте паблік рілейшенз як сучасний метод маркетингових комунікацій.
45. Охарактеризуйте поняття «маркетинг». Опишіть причини виникнення маркетингу та сфери його застосування. Дайте класифікацію видів маркетингу
46. Охарактеризуйте роль упаковки в сучасній маркетинговій діяльності підприємства
47. Охарактеризуйте сервісну політику підприємства. Визначте її місце в загальній товарній політиці організації.
48. Охарактеризуйте товарну інноваційну політику підприємства. Опишіть етапи розробки нових товарів.
49. Розкрийте зміст теорії життєвого циклу товару. Опишіть взаємозв'язок етапів життєвого циклу товару із заходами стимулювання збуту.
50. Розкрийте зміст цінової політики у маркетинговій діяльності фірми, дайте класифікацію видів цін, які застосовуються у практичній діяльності підприємств.
51. Розкрийте особливості маркетингу товарів промислового призначення.
52. Розкрийте поняття товарної (торгової) марки, опишіть її складові та напрямки використання у маркетинговій діяльності.
53. Розкрийте поняття товару у маркетинговій діяльності. Наведіть основні принципи класифікації товарів.
54. Розкрийте роль маркетингових інформаційних систем у практичній роботі організації.
55. Розкрийте суть маркетинг-логістики
56. Розкрийте суть позиціювання товару на ринку, наведіть конкретні приклади застосування стратегій сегментування.
57. Розкрийте суть товарної політики та товарних стратегій підприємства.
58. Розкрийте суть управління товарним асортиментом та товарною номенклатурою.
59. Сформулюйте та обґрунтуйте маркетингові цілі підприємства, дайте поняття стратегічному плануванню діяльності підприємства.
60. Сформулюйте та обґрунтуйте основні принципи прогнозування у маркетингу. Опишіть основні методи прогнозування.



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 2 з 3 [ 21 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2, 3  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB