Сьогодні: 21 листопада 2018, 12:29

Часовий пояс UTC + 2 годин


Правила форуму


Шановні відвідувачі!
Будьте уважні на сторінках даного форуму.
Тут ви не можете створювати теми, а можете лише відповідати у вже створених.
Не займайтесь флудом.
Ставте чіткі запитання та давайте чіткі відповіді.



 Сторінка 1 з 4 [ 34 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 02 вересня 2010, 07:23 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Тема предназначена для сообщений и вопросов (и ответов на них) по курсу "Маркетинговая политика коммуникаций"



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 25 вересня 2010, 19:05 

З нами з: 08 лютого 2010, 18:32
Повідомлення: 1
Прізвище: Клюсик
Ім'я: Юля
Спеціальність: Маркетинг
Номер групи: 406
де теми рефератів???


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 27 вересня 2010, 10:00 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Тематика рефератів з курсу
„Маркетингова політика комунікацій”
до Модуля І

1. Поняття та структура АТL та BTL
2. Характеристика учасників маркетингових комунікацій
3. Цілі маркетингової політики комунікацій на різних етапах життєвого циклу товарів
4. Практичне застосування теорій комунікацій у маркетингу
5. Комерційна пропаганда
6. Event-маркетинг
7. Вірусний маркетинг
8. Product-placement
9. Life-placement
10. Соціально-етичні проблеми маркетингових комунікацій
11. Основні функції та характеристики масових комунікацій в суспільстві та бізнесі
12. Поняття та структура ринку маркетингових комунікацій
13. Ринок маркетингових комунікацій України
14. Ринок маркетингових комунікацій Чернівецької області
15. Маркетингова політика комунікацій та позиціювання товарів
16. Особливості застосування тізингу в якості засобу маркетингової комунікації
17. Типи та форми перешкод у комунікаційному процесі
18. Нові інтерактивні комунікативні технології маркетингу
19. Підходи до визначення поняття „комунікація”.
20. Промо-акції як синтетичний засіб маркетингової комунікації

Увага!
1. Всередині однієї академічної групи теми рефератів не повинні дублюватися
2. Реферати на одну тему з різних академічних груп не повинні бути подібними та, тим більше, тотожними. У випадку порушення не зараховуються всі реферати
3. Реферати виконуються рукописно на А4 аркушах.
4. Обсяг тексту - 10 сторінок, не більше та не менше. Титульна сторінка та список використаних джерел в загальний обсяг не зараховуються.
5. Кількість використаних джерел - не менше 5. Посилання на пошукові системи та банки рефератів неприпустимі. Посилання на Інтернет-ресурси повинно бути повним та вести безпосередньо до джерела.
6. Рисунки та ілюстрації вітаються.

Останній термін здачі рефератів - 04 жовтня 2010 р., 16-00.



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 27 вересня 2010, 10:03 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Наступні практики з курсу "Маркетингова політика комунікацій" в 406, 406а та 435 а.г. відбудуться в п`ятницю на 14-40 та 16-10 відповідно та будуть присвячені виставці REX-2010



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2010, 19:27 

З нами з: 21 жовтня 2010, 19:17
Повідомлення: 1
Прізвище: Gryniv
Ім'я: Nataliya
Спеціальність: Маркетинг
Номер групи: 406
Добрий вечір,
Вас вітають маркетологи 4-го курсу заочного відділення.Нам дуже потрібні питання до іспиту з даного предмету.


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 24 жовтня 2010, 20:31 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Питання до іспиту з курсу "Маркетингова політика комунікацій"
для студентів заочної форми навчання

1. В чому полягає популярність та ефективність спортивного спонсорства?
2. В чому полягає специфіка стимулювання споживачів на окремих етапах життєвого циклу товарів?
3. Дайте визначення бренду та його характеристикам..
4. Дайте класифікацію видів реклами.
5. Дайте характеристику процесу планування виставкової діяльності підприємства.
6. Дайте характеристику цілям засобам та носіям інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу.
7. Застосування Інтернету під час здійснення комунікаційної політики підприємства.
8. Опишіть етапи персонального продажу.
9. Опишіть законодавче регулювання рекламної діяльності в Україні.
10. Опишіть інструментарій зовнішнього PR
11. Опишіть інструменти внутрішнього PR
12. Опишіть поняття, сутність та особливості політичної реклами.
13. Опишіть процес організації служб маркетингових комунікацій на підприємстві
14. Опишіть процес оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства.
15. Опишіть процес оцінки результатів участі підприємства у виставці.
16. Опишіть процес планування комунікацій підприємства
17. Опишіть процес планування рекламної кампанії.
18. Опишіть процес розробки рекламного звернення.
19. Опишіть процес створення фірмового стилю.
20. Опишіть складові комплексу маркетингових комунікацій.
21. Опишіть сутність та види спонсорства.
22. Охарактеризуйте імідж як концентровану комунікацію.
23. Охарактеризуйте критерії вибору засобів та носіїв маркетингових комунікацій підприємства.
24. Охарактеризуйте методи розробки бюджету маркетингових комунікацій.
25. Охарактеризуйте поняття та види зв’язків з громадськістю.
26. Охарактеризуйте поняття та види реклами на місці продажу товарів.
27. Охарактеризуйте процес розробки програми прямого маркетингу.
28. Охарактеризуйте процес розробки та управління брендом.
29. Охарактеризуйте розробку програми стимулювання збуту.
30. Охарактеризуйте соціально-етичні проблеми маркетингових комунікацій
31. Охарактеризуйте сутність, цілі та завдання маркетингової політики комунікацій.
32. Охарактеризуйте теорії комунікацій та їхнє застосування у маркетингу.
33. Охарактеризуйте учасників маркетингових комунікацій.
34. Охарактеризуйте фактори, що впливають на процес просування
35. Порівняльна характеристика основних засобів маркетингових комунікацій.
36. Сутність та особливості здійснення event- та вірусного маркетингу.
37. Сутність та специфіка product- та life-placement
38. Сутність, завдання та функції стимулювання збуту товарів
39. Упаковка як складова частина маркетингових комунікацій.
40. Що таке інтерактивний маркетинг?
41. Що таке контроль здійснення комунікаційної політики підприємства?
42. Що таке медіапланування?
43. Що таке попередній контроль (претестування) та контроль після проведення рекламної кампанії (посттестування)?
44. Що таке пряма поштова розсилка як різновид прямого маркетингу?
45. Що таке прямий маркетинг як складова частина комунікацій?
46. Що таке сітьовий (мережевий) маркетинг?
47. Як необхідно організовувати роботу із ЗМІ?
48. Яка структура АТL та BTL?
49. Які існують засоби прямого маркетингу?
50. Які існують засоби стимулювання посередників?
51. Які існують засоби стимулювання споживачів?
52. Які існують засоби стимулювання торгового персоналу?
53. Які існують комунікативні особливості персонального продажу?
54. Які існують основні носії (канали поширення) реклами?
55. Які існують особливості застосування виставок в системі маркетингових комунікацій?
56. Які існують особливості проведення прес-конференцій та презентацій?
57. Які існують цілі зв’язків з громадськістю?
58. Які існують цілі маркетингової політики комунікацій на різних етапах життєвого циклу товарів?
59. Які основні функції та властивості сучасної реклами?
60. Які особливості застосування ярмарок в системі маркетингових комунікацій?



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 24 жовтня 2010, 20:40 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Основні терміни та категорії
з курсу "Маркетингова політика комунікацій"
для студентів заочної форми навчання

1. AIDA
2. OS-матеріали
3. антикризовий PR
4. бекграундер
5. білл-борд
6. брендинг
7. бюджет маркетингових комунікацій
8. виставка
9. друкована реклама
10. ефективність комунікацій
11. зв’язки з громадськістю
12. знижка
13. зовнішня реклама
14. імідж
15. інтегровані маркетингові комунікації
16. інформаційна реклама
17. інформаційний привід
18. комплекс маркетингових комунікацій
19. комунікаційний мікс
20. комунікація
21. купон
22. маркетингова комунікаційна політика
23. медіа-план
24. мерчандайзинг
25. мерчандайзинг
26. нагадуюча реклама
27. парасольковий брендинг
28. персональний продаж
29. прайм-тайм
30. презентація
31. преміювання
32. прес-реліз
33. Просування
34. пряма поштова розсилка
35. прямий маркетинг
36. Реклама
37. рекламна кампанія
38. рекламна стратегія
39. рекламне агентство
40. рекламне звернення
41. спеціалізована виставка
42. спонсорство
43. стенд
44. стимулювання власного персоналу
45. стимулювання збуту
46. стратегія просування
47. технічний спонсор
48. титульний спонсор
49. трейд-ін
50. ярмарок



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2010, 07:44 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
:lol: 406, з поверненням статусу :music:



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 18 листопада 2010, 10:35 
Аватар користувача

З нами з: 27 грудня 2009, 20:35
Повідомлення: 33
Прізвище: Шевчук
Ім'я: Екатерина
Спеціальність: Маркетинг
Номер групи: 406
юххуууууу!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:



_________________
Ее характер-сахар со стеклом...
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Маркетингова політика коммунікацій
ПовідомленняДодано: 01 січня 2011, 20:19 
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2009, 21:47
Повідомлення: 126
Прізвище: Грушко
Ім'я: Олексій
Спеціальність: Маркетинг
Оновлена версія
екзаменаційних питань
з курсу "Маркетингова політика комунікацій"
для студентів денної форми навчання


1. В чому полягає ефективність спортивного спонсорства?
2. В чому полягає специфіка стимулювання споживачів на різних етапах життєвого циклу товарів?
3. Дайте визначення бренду, наведіть його характеристики та види.
4. Дайте класифікацію видів реклами.
5. Дайте характеристику процесу планування виставкової діяльності підприємства.
6. Дайте характеристику цілям, засобам та носіям інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу.
7. Наведіть класифікацію підходів до визначення поняття „комунікація” та дайте характеристику кожному з них
8. Опишіть етапи здійснення персонального продажу.
9. Опишіть законодавче регулювання рекламної діяльності в Україні.
10. Опишіть інструментарій зовнішнього PR
11. Опишіть інструменти внутрішнього PR
12. Опишіть процес організації служб маркетингових комунікацій на підприємстві
13. Опишіть процес оцінки ефективності заходів маркетингових комунікацій підприємства.
14. Опишіть процес оцінки результатів участі підприємства у виставці.
15. Опишіть процес планування комунікацій підприємства
16. Опишіть процес планування рекламної кампанії.
17. Опишіть процес розробки рекламного звернення.
18. Опишіть процес створення фірмового стилю.
19. Опишіть складові комплексу маркетингових комунікацій.
20. Опишіть сутність та види спонсорства.
21. Охарактеризуйте економічну та комунікативну ефективність маркетингових комунікацій.
22. Охарактеризуйте заходи антикризових зв’язків з громадськістю.
23. Охарактеризуйте імідж як концентровану комунікацію.
24. Охарактеризуйте Інтернет як сучасний засіб здійснення комунікаційної політики підприємства.
25. Охарактеризуйте критерії вибору засобів та носіїв маркетингових комунікацій підприємства.
26. Охарактеризуйте методи розробки бюджету маркетингових комунікацій.
27. Охарактеризуйте основні засоби маркетингових комунікацій
28. Охарактеризуйте поняття та види зв’язків з громадськістю.
29. Охарактеризуйте процес розробки програми прямого маркетингу.
30. Охарактеризуйте процес та особливості розробку програми стимулювання збуту.
31. Охарактеризуйте пряму поштову розсилку як різновид прямого маркетингу?
32. Охарактеризуйте синтетичні засоби маркетингових комунікацій
33. Охарактеризуйте соціально-етичні проблеми маркетингових комунікацій
34. Охарактеризуйте сутність, цілі та завдання маркетингової політики комунікацій.
35. Охарактеризуйте сучасний ринок маркетингових комунікацій
36. Охарактеризуйте теорії комунікацій та їхнє практичне застосування у маркетингу.
37. Охарактеризуйте упаковку як складову частину маркетингових комунікацій.
38. Охарактеризуйте фактори, що впливають на процес просування
39. Побудуйте принципову схему здійснення маркетингової комунікації та опишіть її складові.
40. Поясність особливості здійснення та ефективність заходів пропаганди та «неформальних комунікацій».
41. Розкрийте особливості планування зв’язків з громадськістю.
42. Розкрийте сутність та особливості здійснення event- та вірусного маркетингу.
43. Розкрийте сутність та специфіка product- та life-placement
44. Сутність, завдання та функції стимулювання збуту товарів
45. Що таке контроль за здійсненням комунікаційної політики підприємства?
46. Що таке медіапланування? Охарактеризуйте його особливості.
47. Що таке попередній контроль (претестування) та контроль після проведення рекламної кампанії (посттестування)?
48. Що таке прямий маркетинг як складова частина комунікацій?
49. Що таке сітьовий (мережевий) маркетинг?
50. Як необхідно організовувати роботу із ЗМІ?
51. Які існують засоби прямого маркетингу?
52. Які існують засоби стимулювання посередників?
53. Які існують засоби стимулювання споживачів?
54. Які існують засоби стимулювання торгового персоналу?
55. Які існують комунікативні особливості персонального продажу?
56. Які існують основні носії (канали поширення) реклами?
57. Які існують особливості застосування виставок в системі маркетингових комунікацій?
58. Які існують особливості проведення прес-конференцій та презентацій?
59. Які основні цілі, функції та властивості сучасної реклами?
60. Які особливості застосування ярмарок в системі маркетингових комунікацій?



_________________
You gonna die anyway
Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 1 з 4 [ 34 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB