Питання до іспиту
1. В чому полягає ефективність спортивного спонсорства?
2. В чому полягає специфіка стимулювання споживачів на різних етапах життєвого циклу товарів?
3. Дайте визначення бренду, наведіть його характеристики та види.
4. Дайте класифікацію видів реклами.
5. Дайте характеристику процесу планування виставкової діяльності підприємства.
6. Дайте характеристику цілям, засобам та носіям інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу.
7. Наведіть класифікацію підходів до визначення поняття „комунікація” та дайте характеристику кожному з них
8. Опишіть етапи здійснення персонального продажу.
9. Опишіть законодавче регулювання рекламної діяльності в Україні.
10. Опишіть інструментарій зовнішнього PR
11. Опишіть інструменти внутрішнього PR
12. Опишіть процес організації служб маркетингових комунікацій на підприємстві
13. Опишіть процес оцінки ефективності заходів маркетингових комунікацій підприємства.
14. Опишіть процес оцінки результатів участі підприємства у виставці.
15. Опишіть процес планування комунікацій підприємства
16. Опишіть процес планування рекламної кампанії.
17. Опишіть процес створення фірмового стилю та бренду.
18. Опишіть складові комплексу маркетингових комунікацій.
19. Опишіть сутність та види спонсорства.
20. Охарактеризуйте виставки як засіб маркетингових комунікацій.
21. Охарактеризуйте економічну та комунікативну ефективність маркетингових комунікацій.
22. Охарактеризуйте заходи антикризових зв’язків з громадськістю.
23. Охарактеризуйте імідж як концентровану комунікацію.
24. Охарактеризуйте критерії вибору засобів та носіїв маркетингових комунікацій підприємства.
25. Охарактеризуйте методи розробки бюджету маркетингових комунікацій.
26. Охарактеризуйте основні засоби маркетингових комунікацій
27. Охарактеризуйте основні мотиви та сюжети, що використовуються у рекламних зверненнях.
28. Охарактеризуйте поняття та види зв’язків з громадськістю.
29. Охарактеризуйте процес розробки програми прямого маркетингу.
30. Охарактеризуйте процес та особливості розробку програми стимулювання збуту.
31. Охарактеризуйте пряму поштову розсилку як різновид прямого маркетингу?
32. Охарактеризуйте синтетичні засоби маркетингових комунікацій
33. Охарактеризуйте соціально-етичні проблеми маркетингових комунікацій
34. Охарактеризуйте сутність, цілі та завдання маркетингової політики комунікацій.
35. Охарактеризуйте сучасний ринок маркетингових комунікацій
36. Охарактеризуйте теорії комунікацій та їхнє практичне застосування у маркетингу.
37. Охарактеризуйте упаковку як складову частину маркетингових комунікацій.
38. Охарактеризуйте фактори, що впливають на процес просування
39. Охарактеризуйте ярмарки як засіб маркетингових комунікацій.
40. Побудуйте принципову схему здійснення маркетингової комунікації та опишіть її складові.
41. Поясність особливості здійснення та ефективність заходів пропаганди та «неформальних комунікацій».
42. Розкрийте особливості планування зв’язків з громадськістю.
43. Розкрийте сутність та особливості здійснення event- та вірусного маркетингу.
44. Розкрийте сутність та специфіка product- та life-placement
45. Сутність, завдання та функції стимулювання збуту товарів
46. Що таке контроль за здійсненням комунікаційної політики підприємства?
47. Що таке медіапланування? Охарактеризуйте його особливості.
48. Що таке попередній контроль (претестування) та контроль після проведення рекламної кампанії (посттестування)?
49. Що таке прямий маркетинг як складова частина комунікацій?
50. Що таке сітьовий (мережевий) маркетинг?
51. Які ви знаєте види (типи) PR?
52. Які існують засоби активного стимулювання збуту, спрямовані на споживачів?
53. Які існують засоби преміального стимулювання збуту, спрямовані на споживачів?
54. Які існують засоби стимулювання посередників?
55. Які існують засоби стимулювання торгового персоналу?
56. Які існують засоби цінового стимулювання споживачів?
57. Які існують комунікативні особливості персонального продажу?
58. Які існують основні носії (канали поширення) реклами?
59. Які існують особливості проведення прес-конференцій та презентацій?
60. Які основні цілі, функції та властивості сучасної реклами?