Сьогодні: 02 грудня 2023, 01:58

Часовий пояс UTC + 2 годин


Правила форуму


Шановні відвідувачі!
Будьте уважні на сторінках даного форуму.
Тут ви не можете створювати теми, а можете лише відповідати у вже створених.
Не займайтесь флудом.
Ставте чіткі запитання та давайте чіткі відповіді.



 Сторінка 1 з 1 [ 1 повідомлення ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: "Маркетингові дослідження сфер та галузей економіки регіону"
ПовідомленняДодано: 14 березня 2010, 19:04 

З нами з: 27 грудня 2009, 19:33
Повідомлення: 3
Прізвище: Руденко
Ім'я: Максим
Спеціальність: Маркетинг
Чернівецький національний університет
імені Юрія Федьковича
Економічний факультет
Кафедра маркетингу
запрошує Вас прийняти участь в конкурсі
"Маркетингові дослідження сфер та галузей економіки регіону".


Положення конкурсу "Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону"

Організатори конкурсу: кафедра маркетингу, економічного факультету, Чернівецького національного університету ім. Ю Федьковича
I. Загальні положення:
1. Сфера застосування даного Положення:
Дане Положення застосовується при проведенні конкурсу " Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону " (далі Конкурсу).
Основною ціллю конкурсу є популяризація маркетингу як практичного інструменту на вітчизняному ринку.
2. Основні поняття, що використовуються в даному Положенні.
У даному положенні використовуються такі основні поняття:
 Конкурс "Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону " — щорічний конкурс, що нагороджує студентів за кращі досягнення у сфері маркетингових досліджень.
 Оргкомітет — організатори Конкурсу.
 Учасник — студент чи представник групи студентів, заявка якого на участь у Конкурсі прийнята Оргкомітетом.
 Експертна рада — група осіб, що здійснюють професійну оцінку заявок учасників, прийнятих Оргкомітетом.
 Жюрі — група осіб, що здійснюють контрольну оцінку заявок, відібраних Експертною радою.
 Нагороди — призи, що вручають переможцям та призерам Конкурсу.
 Спонсори і партнери — державні та громадські організації, підприємства усіх форм власності, що надають матеріальну чи інформаційну підтримку Конкурсу.
 Інформаційні спонсори висвітлюють у ЗМІ чи в Інтернеті роботу Конкурсу на всіх етапах його проведення.
 Технічні спонсори забезпечують технічну підтримку Конкурсу, надають необхідне обладнання та аксесуари.
3. Координація проведення Конкурсу
Координація проведення покладається на Організаційний комітет Конкурсу. Оргкомітет формується кафедрою маркетингу з відповідальних працівників даної кафедри. Оргкомітет формує склад Експертної ради та Журі.
4. Відкритість
Дане Положення пропонується для ознайомлення усім зацікавленим особам, що претендують на участь у Конкурсі. Дане Положення відкрито публікується на сайті кафедри маркетингу.


II. Функції, права, обов'язки Оргкомітету
1. Функції Оргкомітету
 ухвалення рішення про проведення Конкурсу;
 розробка справжнього Положення про Конкурс і пакету документів необхідних для проведення Конкурсу;
 визначення умов проведення Конкурсу (правила проведення, терміни, критерії оцінки, етапи і так далі);
 формування і затвердження складу експертної ради
 ухвалення рішення про склад журі і призначення голови журі;
 координація роботи з інформаційними спонсорами;
 збір заявок на конкурс
 організація церемонії нагородження переможців і призерок Конкурсу.
2. Права Оргкомітету
 відмова Претендентові в участі на підставі невідповідності вимогам Положення про конкурс;
 дискваліфікація Учасників за порушення встановлених правил і за невідповідність вимогам і умовам проведення Конкурсу;
 анулювання результатів Конкурсу в номінації, де було виявлено зловживання журі і експертною комісією своїми повноваженнями.
3. Обов'язки Оргкомітету
 створення рівних умов для всіх Учасників;
 забезпечення гласності проведення Конкурсу;
 недопущення розголошування відомостей про результати раніше обумовленого терміну.
IІI. Права, обов'язки і відповідальність Учасників
1. Права Учасників
• здобуття інформації про умови і порядок проведення Конкурсу;
• звернення в Оргкомітет за роз'ясненням пунктів справжнього Положення;
• напрям і реєстрація заявки на участь в Конкурсі;
• здобуття винагороди і відповідного свідоцтва - в разі визнання переможцем або призеркою Конкурсу.
2. Обов'язки Учасників
• попереднє ознайомлення з предметом Конкурсу, вивчення вимог, що пред'являються до участі в Конкурсі;
• своєчасне надання заявки, оформленої відповідно до вимог справжнього Положення;
• дотримання правил та процедур, передбачених справжнім Положенням.
3. Відповідальність Учасників
Учасники несуть відповідальність:
• за порушення вимог до достовірності інформації, що вказується в заявці;
• за недотримання умов, правил і процедур, встановлених справжнім Положенням.
За вказані порушення Оргкомітет може позбавити Учасника права на участь в Конкурсі. Даний факт фіксується відповідним протоколом. Повідомлення Учасникові про позбавлення його права на участь в Конкурсі прямує по електронній пошті.
IV. Спонсори конкурсу
1. Спонсори Конкурсу
Окрім фінансових спонсорів, спонсорами Конкурсу є: Інформаційні спонсори і Спонсори призів. Права і обов'язки спонсорів Конкурсу визначаються відповідними спонсорськими пакетами.
2. Генеральний спонсор
Генеральний спонсор - компанія, що внесла найбільший вклад до фінансування Конкурсу. Права і обов'язки Генерального спонсора визначаються відповідно до спонсорського пакету Генерального спонсора.
3. Інформаційна підтримка Конкурсу
Весь хід проведення Конкурсу освітлюватиме в ЗМІ і на офіційному сайті кафедри маркетингу.
V. Номінації Конкурсу
1. Номінації конкурсу.
В рамках конкурсу затверджена наступна номінація:
 "Краще студентське маркетингове дослідження"
2. За рішенням Оргкомітету і членів журі протягом всього періоду проведення конкурсу можуть бути додані додаткові номінації, про що учасники конкурсу будуть додатково проінформовані.
VI. Номінація "Краще студентське маркетингове дослідження"
До участі запрошуються студенти-маркетологи вищих навчальних закладів нашої області.
1. Цілі проведення конкурсу з номінації "Краще студентське маркетингове дослідження"
 Формування зв'язків між працедавцями і студентами ВУЗів, допомога у формуванні кадрового резерву молодих фахівців для провідних компаній і підприємств
 Зближення потреб бізнес-структур і освітніх програм ВУЗів у сфері маркетингу
 Узагальнення і аналіз інформації про професійну підготовленість студентів вищих закладів в області маркетингу
 Сприяння підвищенню престижу менеджерів і фахівців, зайнятих у сфері маркетингу
 Сприяння в розвитку трибічних стосунків між вузами, студентами і працедавцями
2. Вимоги до робіт, що представляються на конкурс з номінації "Краще студентське маркетингове дослідження"
 До участі запрошуються студенти Українських ВУЗів та інших країн.
 Матеріали використовуються на умовах конфіденційності для експертної оцінки членами Експертної Ради і Журі.
 Повний текст, робіт, що поступили в Оргкомітет, в обов'язковому порядку після оголошення результатів конкурсу публікуються на сайті кафедри маркетингу. Роботи, представлені на умовах конфіденційності, журі конкурсу не розглядаються.
 Опис проекту, висунутого на Конкурс, представляється по стандартній формі і повинен містити наступні основні розділи:
 Опис проблеми дослідження
 Мета (цілі) та завдання дослідження
 Запропоновані методи, інструменти та механізм здійснення дослідження
 Аналіз та презентація результатів проведеного дослідження
 Контактна інформація учасника конкурсу.
 Опис проекту заноситься разом із заповненою реєстраційною заявкою (на сайті).
 Вимоги до проекту, що виставляється на конкурс: не більше 12 слайдів у презентації зроблені у Microsoft PowerPoint; роздатковий матеріал, що містить елементи, які в презентації важко висвітлити.
 Матеріали надаються в Оргкомітет з позначкою "На Конкурс: Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону" (необхідно передати на кафедру).
 Адреса: 58000, м. Чернівці
вул. Кафедральна, 2,
Кафедра маркетингу
E-mail: mmix.cv@gmail.com
WWW: http://www.mmix.cv.ua/
 Заявки на участь в Конкурсі повинні бути заповнені і занесені з таким розрахунком, щоб вони поступили в Оргкомітет не пізніше, ніж за тиждень до проведення конкурсу. Заявки, що поступили пізніше за зазначений термін до розгляду прийматися не будуть.
 Презентації та роздатковий матеріал повинні бути занесені за два дні до початку Конкурсу
 Перелік критеріїв оцінки конкурсних проектів для відбору кращих робіт на конкурс:
 Актуальність теми.
 Наукова новизна.
 Практична значущість.
 Чіткість і логічна обґрунтованість в постановці цілей, завдань дослідження.
 Реальність конкурсного проекту (зв'язок з вирішенням управлінських, виробничих завдань конкретних підприємств, установ).
 Підтвердження достовірності результатів.
 Самостійність думок, оцінок і висновків.
 Оригінальність авторських концепцій по темі і практичних рекомендацій за рішенням конкретних завдань.
 Стиль, мова викладу матеріалу (ясність, образність, лаконічність, лексика, граматика).
 Зовнішній вигляд роботи (якість оформлення, презентабельність).
1. Етапи проведення
Проводяться наступні роботи з підготовки і проведення конкурсу:
 інформування студентів про проведення конкурсу і про умови конкурсного відбору;
 здійснення поточного інформування широкої громадськості про захід за допомогою глобальної комп'ютерної мережі Інтернет, засобів масової інформації (розміщення прес-релізів, статей і інш.);
 виконання інших робіт, направлених на реалізацію основних і додаткових заходів проекту.
VII. Терміни проведення конкурсу
1. Заявки на участь в конкурсі присилаються до 10 квітня 2010 р.
2. Конкурс буде проведено 25 квітня 2010 р.
3. Оголошення результатів і нагородження переможців здійснюється в день Конкурсу
VIIІ. Методика оцінки конкурсних робіт
Оцінка конкурсних робіт пройде в два етапи:
1. Оцінка конкурсних робіт експертною радою
До складу експертної ради входять представники кафедри маркетингу.
У функції експертної ради входить:
 оцінка запропонованих заявок з точки зору їх відповідності вимогам до вмісту і рівня матеріалів, що представляються на Конкурс
 відбір кращих робіт для подальшої оцінки на другому етапі
2. Оцінка конкурсних робіт членами журі
Журі формується з відомих фахівців в області маркетингу та маркетингових досліджень
У функції Журі Конкурсу входить:
 оцінка відібраних заявок з точки зору їх відповідності вимогам до вмісту і рівня матеріалів, що представляються на Конкурс
 прослуховування виступів конкурсантів зі звітами про проведені дослідження
 визначення переможців і призерів Конкурсу
Критерії відбору номінантів, а також переможців і призерів розробляються і визначаються членами Журі самостійно.
X. Детальна інформація

1. Детальнішу інформацію ви можете отримати:
- на кафедрі маркетингу, економічного факультету ЧНУ (координатор асист. Кафедри маркетингу Руденко М. М.);
- на сайті кафедри маркетингу http://www.mmix.cv.ua/
- форум кафедри маркетингу http://mmix.ukrbb.net/ ( розід “Форум Руденка М.М”)


Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 1 з 1 [ 1 повідомлення ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
cron
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB