Чернівецький національний університет
імені Юрія Федьковича
Економічний факультет
Кафедра маркетингу
запрошує Вас прийняти участь в конкурсі
"Маркетингові дослідження сфер та галузей економіки регіону".
Положення конкурсу "Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону"
Організатори конкурсу: кафедра маркетингу, економічного факультету, Чернівецького національного університету ім. Ю Федьковича
I. Загальні положення:
1. Сфера застосування даного Положення:
Дане Положення застосовується при проведенні конкурсу " Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону " (далі Конкурсу).
Основною ціллю конкурсу є популяризація маркетингу як практичного інструменту на вітчизняному ринку.
2. Основні поняття, що використовуються в даному Положенні.
У даному положенні використовуються такі основні поняття:
Конкурс "Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону " — щорічний конкурс, що нагороджує студентів за кращі досягнення у сфері маркетингових досліджень.
Оргкомітет — організатори Конкурсу.
Учасник — студент чи представник групи студентів, заявка якого на участь у Конкурсі прийнята Оргкомітетом.
Експертна рада — група осіб, що здійснюють професійну оцінку заявок учасників, прийнятих Оргкомітетом.
Жюрі — група осіб, що здійснюють контрольну оцінку заявок, відібраних Експертною радою.
Нагороди — призи, що вручають переможцям та призерам Конкурсу.
Спонсори і партнери — державні та громадські організації, підприємства усіх форм власності, що надають матеріальну чи інформаційну підтримку Конкурсу.
Інформаційні спонсори висвітлюють у ЗМІ чи в Інтернеті роботу Конкурсу на всіх етапах його проведення.
Технічні спонсори забезпечують технічну підтримку Конкурсу, надають необхідне обладнання та аксесуари.
3. Координація проведення Конкурсу
Координація проведення покладається на Організаційний комітет Конкурсу. Оргкомітет формується кафедрою маркетингу з відповідальних працівників даної кафедри. Оргкомітет формує склад Експертної ради та Журі.
4. Відкритість
Дане Положення пропонується для ознайомлення усім зацікавленим особам, що претендують на участь у Конкурсі. Дане Положення відкрито публікується на сайті кафедри маркетингу.
II. Функції, права, обов'язки Оргкомітету
1. Функції Оргкомітету
ухвалення рішення про проведення Конкурсу;
розробка справжнього Положення про Конкурс і пакету документів необхідних для проведення Конкурсу;
визначення умов проведення Конкурсу (правила проведення, терміни, критерії оцінки, етапи і так далі);
формування і затвердження складу експертної ради
ухвалення рішення про склад журі і призначення голови журі;
координація роботи з інформаційними спонсорами;
збір заявок на конкурс
організація церемонії нагородження переможців і призерок Конкурсу.
2. Права Оргкомітету
відмова Претендентові в участі на підставі невідповідності вимогам Положення про конкурс;
дискваліфікація Учасників за порушення встановлених правил і за невідповідність вимогам і умовам проведення Конкурсу;
анулювання результатів Конкурсу в номінації, де було виявлено зловживання журі і експертною комісією своїми повноваженнями.
3. Обов'язки Оргкомітету
створення рівних умов для всіх Учасників;
забезпечення гласності проведення Конкурсу;
недопущення розголошування відомостей про результати раніше обумовленого терміну.
IІI. Права, обов'язки і відповідальність Учасників
1. Права Учасників
• здобуття інформації про умови і порядок проведення Конкурсу;
• звернення в Оргкомітет за роз'ясненням пунктів справжнього Положення;
• напрям і реєстрація заявки на участь в Конкурсі;
• здобуття винагороди і відповідного свідоцтва - в разі визнання переможцем або призеркою Конкурсу.
2. Обов'язки Учасників
• попереднє ознайомлення з предметом Конкурсу, вивчення вимог, що пред'являються до участі в Конкурсі;
• своєчасне надання заявки, оформленої відповідно до вимог справжнього Положення;
• дотримання правил та процедур, передбачених справжнім Положенням.
3. Відповідальність Учасників
Учасники несуть відповідальність:
• за порушення вимог до достовірності інформації, що вказується в заявці;
• за недотримання умов, правил і процедур, встановлених справжнім Положенням.
За вказані порушення Оргкомітет може позбавити Учасника права на участь в Конкурсі. Даний факт фіксується відповідним протоколом. Повідомлення Учасникові про позбавлення його права на участь в Конкурсі прямує по електронній пошті.
IV. Спонсори конкурсу
1. Спонсори Конкурсу
Окрім фінансових спонсорів, спонсорами Конкурсу є: Інформаційні спонсори і Спонсори призів. Права і обов'язки спонсорів Конкурсу визначаються відповідними спонсорськими пакетами.
2. Генеральний спонсор
Генеральний спонсор - компанія, що внесла найбільший вклад до фінансування Конкурсу. Права і обов'язки Генерального спонсора визначаються відповідно до спонсорського пакету Генерального спонсора.
3. Інформаційна підтримка Конкурсу
Весь хід проведення Конкурсу освітлюватиме в ЗМІ і на офіційному сайті кафедри маркетингу.
V. Номінації Конкурсу
1. Номінації конкурсу.
В рамках конкурсу затверджена наступна номінація:
"Краще студентське маркетингове дослідження"
2. За рішенням Оргкомітету і членів журі протягом всього періоду проведення конкурсу можуть бути додані додаткові номінації, про що учасники конкурсу будуть додатково проінформовані.
VI. Номінація "Краще студентське маркетингове дослідження"
До участі запрошуються студенти-маркетологи вищих навчальних закладів нашої області.
1. Цілі проведення конкурсу з номінації "Краще студентське маркетингове дослідження"
Формування зв'язків між працедавцями і студентами ВУЗів, допомога у формуванні кадрового резерву молодих фахівців для провідних компаній і підприємств
Зближення потреб бізнес-структур і освітніх програм ВУЗів у сфері маркетингу
Узагальнення і аналіз інформації про професійну підготовленість студентів вищих закладів в області маркетингу
Сприяння підвищенню престижу менеджерів і фахівців, зайнятих у сфері маркетингу
Сприяння в розвитку трибічних стосунків між вузами, студентами і працедавцями
2. Вимоги до робіт, що представляються на конкурс з номінації "Краще студентське маркетингове дослідження"
До участі запрошуються студенти Українських ВУЗів та інших країн.
Матеріали використовуються на умовах конфіденційності для експертної оцінки членами Експертної Ради і Журі.
Повний текст, робіт, що поступили в Оргкомітет, в обов'язковому порядку після оголошення результатів конкурсу публікуються на сайті кафедри маркетингу. Роботи, представлені на умовах конфіденційності, журі конкурсу не розглядаються.
Опис проекту, висунутого на Конкурс, представляється по стандартній формі і повинен містити наступні основні розділи:
Опис проблеми дослідження
Мета (цілі) та завдання дослідження
Запропоновані методи, інструменти та механізм здійснення дослідження
Аналіз та презентація результатів проведеного дослідження
Контактна інформація учасника конкурсу.
Опис проекту заноситься разом із заповненою реєстраційною заявкою (на сайті).
Вимоги до проекту, що виставляється на конкурс: не більше 12 слайдів у презентації зроблені у Microsoft PowerPoint; роздатковий матеріал, що містить елементи, які в презентації важко висвітлити.
Матеріали надаються в Оргкомітет з позначкою "На Конкурс: Маркетингові дослідження сфер та галузей регіону" (необхідно передати на кафедру).
Адреса: 58000, м. Чернівці
вул. Кафедральна, 2,
Кафедра маркетингу
E-mail:
mmix.cv@gmail.comWWW:
http://www.mmix.cv.ua/ Заявки на участь в Конкурсі повинні бути заповнені і занесені з таким розрахунком, щоб вони поступили в Оргкомітет не пізніше, ніж за тиждень до проведення конкурсу. Заявки, що поступили пізніше за зазначений термін до розгляду прийматися не будуть.
Презентації та роздатковий матеріал повинні бути занесені за два дні до початку Конкурсу
Перелік критеріїв оцінки конкурсних проектів для відбору кращих робіт на конкурс:
Актуальність теми.
Наукова новизна.
Практична значущість.
Чіткість і логічна обґрунтованість в постановці цілей, завдань дослідження.
Реальність конкурсного проекту (зв'язок з вирішенням управлінських, виробничих завдань конкретних підприємств, установ).
Підтвердження достовірності результатів.
Самостійність думок, оцінок і висновків.
Оригінальність авторських концепцій по темі і практичних рекомендацій за рішенням конкретних завдань.
Стиль, мова викладу матеріалу (ясність, образність, лаконічність, лексика, граматика).
Зовнішній вигляд роботи (якість оформлення, презентабельність).
1. Етапи проведення
Проводяться наступні роботи з підготовки і проведення конкурсу:
інформування студентів про проведення конкурсу і про умови конкурсного відбору;
здійснення поточного інформування широкої громадськості про захід за допомогою глобальної комп'ютерної мережі Інтернет, засобів масової інформації (розміщення прес-релізів, статей і інш.);
виконання інших робіт, направлених на реалізацію основних і додаткових заходів проекту.
VII. Терміни проведення конкурсу
1. Заявки на участь в конкурсі присилаються до 10 квітня 2010 р.
2. Конкурс буде проведено 25 квітня 2010 р.
3. Оголошення результатів і нагородження переможців здійснюється в день Конкурсу
VIIІ. Методика оцінки конкурсних робіт
Оцінка конкурсних робіт пройде в два етапи:
1. Оцінка конкурсних робіт експертною радою
До складу експертної ради входять представники кафедри маркетингу.
У функції експертної ради входить:
оцінка запропонованих заявок з точки зору їх відповідності вимогам до вмісту і рівня матеріалів, що представляються на Конкурс
відбір кращих робіт для подальшої оцінки на другому етапі
2. Оцінка конкурсних робіт членами журі
Журі формується з відомих фахівців в області маркетингу та маркетингових досліджень
У функції Журі Конкурсу входить:
оцінка відібраних заявок з точки зору їх відповідності вимогам до вмісту і рівня матеріалів, що представляються на Конкурс
прослуховування виступів конкурсантів зі звітами про проведені дослідження
визначення переможців і призерів Конкурсу
Критерії відбору номінантів, а також переможців і призерів розробляються і визначаються членами Журі самостійно.
X. Детальна інформація
1. Детальнішу інформацію ви можете отримати:
- на кафедрі маркетингу, економічного факультету ЧНУ (координатор асист. Кафедри маркетингу Руденко М. М.);
- на сайті кафедри маркетингу
http://www.mmix.cv.ua/- форум кафедри маркетингу
http://mmix.ukrbb.net/ ( розід “Форум Руденка М.М”)