Рекомендована тематика курсових робіт з професійно-орієнтованих маркетингових дисциплін
„Інфраструктура товарного ринку”
1. Особливості функціонування товарного ринку України в сучасних умовах. 2. Складові елементи ринкової інфраструктури та їх характеристика. 3. Роль та функції інфраструктури товарного ринку, меха¬нізм її регулювання. 4. Принципи й особливості діяльності маркетингових посеред-ників на товарному ринку. 5. Економічна сутність, роль і функції оптової торгівлі. 6. Транспортна система України: сучасний стан та перспективи розвитку. 7. Задачі та функції, основні напрямки і принципи діяльнос¬ті підприємств оптової торгівлі. 8. Збутові мережі та канали розподілу продукції. 9. Форми організації посередницької діяльності: законодавчі аспекти роботи посередників на товарному ринку. 10. Основні засоби інформаційної діяльності та специфіка їх за-стосування. 11. Види й основні правила роботи підприємств роздрібної торгівлі. 12. Лізингові операції в Україні: сучасні тенденції. 13. Персональний продаж: форми та особливості. 14. Аналіз ефективності збутового каналу та критерії його вибору. 15. Роль виробництва у забезпеченні функціонування товар¬ного ринку. 16. Види угод і відповідальність сторін при посередницькій діяльності у сфері товарообігу. 17. Діяльність товарних бірж на сучасному етапі розвитку економічної системи України. 18. Аукціони: сутність, види, правила їх організації. 19. Виставки та ярмарки: сутність, види, правила їх проведення. 20. Проблеми розвитку інфраструктури товарного ринку України в умовах глобалізації ринкових відносин.
„Промисловий маркетинг”
21. Роль промислового маркетингу в ринковій економіці. 22. Особливості розвитку концепцій промислового маркетингу у вітчизняній економіці 23. Особливості побудови маркетингової діяльності на промисловому ринку. 24. Основні відмітні характеристики промислового та споживчого ринків. 25. Основні організаційні форми ринку засобів виробництва. 26. Учасники промислового ринку, особливості їх взаємодії. 27. Критерії та ознаки сегментування промислового ринку. 28. Стратегії охоплення промислового ринку. 29. Основні товарні потоки між суб'єктами промислового ринку. 30. Основні постачальники та споживачі товарів виробничого призначення. 31. Основні види здійснення закупівлі промислових товарів. 32. Класифікаційні ознаки лізингу промислових товарів. 33. Фактори, що впливають на прийняття рішення про закупівлю товарів промислового призначення. 34. Поняття сервісу у маркетинговій товарній політиці на промисловому ринку. 35. Сутність і етапи процесу просування товарів виробничого призначення. 36. Основні елементи реалізації процесу просування товарів виробничого призначення. 37. Основні засоби розповсюдження реклами на промисловому ринку. 38. Класифікація та характеристика посередників на промисловому ринку. 39. Основні типи каналів розподілу товарів виробничого призначення. 40. Специфіка проведення промислових виставок і ярмарків.
„Маркетингова комунікаційна політика”
41. Значення маркетингової комунікативної політики в маркетинговій діяльності. 42. Комунікативні інструменти комплексу просування 43. Основні чинники, що впливають на формування комплексу просування підприємства 44. Методика розрахунку бюджету просування на підприємстві 45. Переваги і недоліки інструментів маркетингових комунікацій. 46. Інтерактивні комунікативні технології в маркетингу 47. Реклама як основний інструмент маркетингової комунікації на споживчому ринку 48. Переваги і недоліки основних каналів поширення реклами — радіо, преси, телебачення. 49. Стимулювання збуту на різних етапах життєвого циклу товару. 50. Найпоширеніші заходи при застосуванні цінового стимулювання збуту 51. Місце паблік рилейшнз в комплексі просування. 52. Особливості комунікації персональних продажів. 53. Управління торговим персоналом у процесі персональних продажів 54. Комунікативні інструменти, що їх використовують у виставковій роботі. 55. Ефективність виставкової діяльності і способи її оцінювання. 56. Комунікативний інструментарій створення іміджу підприємства (товару) 57. Фірмовий стиль підприємства, особливості його формування 58. Бренд і його внесок в імідж підприємства 59. Спонсорство як інструмент комунікативної діяльності підприємства 60. Специфіка і переваги прямого маркетингу. 61. Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства 62. Аналіз законодавчого регулювання рекламної діяльності 63. Особливості здійснення стимулювання збуту на різних етапах життєвого циклу товару. 64. Процес участі підприємства у виставках та ярмарках. 65. Спонсорство як елемент комунікаційної політики підприємства. 66. Планування комунікаційної політики підприємства. 67. Персональний продаж як спосіб продажу товарів та послуг. 68. Ефективність прямого маркетингу 69. Зв’язки з громадськістю як важлива складова формування іміджу підприємства. 70. Брендинг як сучасний засіб маркетингової комунікації 71. Процес здійснення BTL-акцій. 72. Ефективність різних носіїв реклами для різних груп товарів. 73. Процес підготовки та проведення заходів стимулювання збуту 74. Інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу 75. Ринок маркетингових комунікацій 76. Кризові стратегії паблік-рілейшнз 77. Імідж підприємства як концентрована комунікація 78. Нетрадиційні засоби маркетингових комунікацій – product-placement, life-placement, ОБС. 79. Інтерактивний маркетинг. 80. Методи визначення бюджету маркетингових комунікацій підприємства.
„Міжнародний маркетинг”
81. Особливості застосування концепції маркетингу при виході підприємства на закордонні ринки. 82. Особливості міжнародного маркетингу споживчих товарів. 83. Особливості міжнародного маркетингу промислових товарів. 84. Особливості міжнародного маркетингу послуг. 85. Методика комплексної оцінки економічного середовища при виході на закордонні ринки. 86. Особливості поведінки споживачів на міжнародних ринках 87. Стратегії зменшення ризиків при роботі на зовнішніх ринках 88. Система маркетингової інформації у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. 89. Організація дослідження конкурентів та конкуренції на зовнішньому ринку. 90. Особливості сегментування ринків у міжнародному маркетингу. 91. Управління конкурентноздатністю товарів і послуг у міжнародному маркетингу 92. Маркетингова комунікаційна політика підприємства, орієнтованого на зовнішній ринок 93. Використання виставок та ярмарків у практиці міжнародного маркетингу. 94. Використання франчайзингу у міжнародній маркетинговій діяльності. 95. Ефективність міжнародної маркетингової діяльності та шляхи її підвищення 96. Організація діяльності служби маркетингу на підприємстві, орієнтованому на закордонні ринки 97. Планування бюджету маркетингу підприємства, яке працює на закордонних ринках 98. Критерії вибору стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. 99. Інвестиційний клімат і його вплив на вибір стратегії виходу на зовнішній ринок. 100. Використання спільного підприємництва у міжнародній маркетинговій діяльності.
„Маркетинг послуг”
101. Особливості функціонування та кон’юнктура ринку послуг. 102. Порівняльна характеристика маркетингу споживчих товарів, маркетингу товарів промислового призначення та маркетингу послуг. 103. Товар як складова маркетинг-мікс для послуг. 104. Процес як складова маркетинг-мікс для послуг. 105. Персонал як складова маркетинг-мікс для послуг. 106. Матеріальний доказ як складова маркетинг-мікс для послуг. 107. Особливості здійснення маркетингу для побутових послуг. 108. Особливості здійснення маркетингу у сфері бізнес-консалтингу та юридичних послуг. 109. Особливості здійснення маркетингу для освітніх послуг. 110. Маркетинг інформаційних послуг, телекомунікаційних послуг та послуг зв’язку. 111. Маркетинг фінансових послуг. 112. Особливості поведінки споживачів на ринку послуг. 113. Специфіка маркетингових досліджень у маркетингу послуг. 114. Значення сервісної політики в сфері послуг. 115. Особливості здійснення цінової політики в послуговому бізнесі. 116. Особливості комунікаційної політики в маркетингу послуг. 117. Особливості здійснення політики розподілу в сфері послуг. 118. Інноваційна політика в сфері послуг. 119. Сучасні концепції маркетингу послуг 120. Процес організації маркетингу на підприємстві сфери послуг „Маркетингова цінова політика”
121. Цілі та завдання маркетингової цінової політики на підприємстві. 122. Загальні основи формування цінової політики. 123. Внутрішні чинники впливу на цінову політику на підприємстві. 124. Зовнішні чинники впливу на цінову політику на підприємстві. 125. Аналіз системи цін на досліджуваному підприємстві. 126. Чинники формування системи цін в умовах ринку. 127. Основні етапи процесу ціноутворення на підприємстві. 128. Методологія визначення ціни за витратного ціноутворення. 129. Цінові рішення, що забезпечують підвищений прибуток. 130. Методи визначення цінності товару для споживача. 131. Встановлення та коригування базової ціни. 132. Види цінового стимулювання попиту. 133. Процес формування цінової стратегії підприємства. 134. Використання маркетингових стратегій ціноутворення. 135. Спеціальні стратегії ціноутворення на підприємстві. 136. Контроль цінових рівнів на підприємстві. 137. Аналіз реакції споживачів і конкурентів на зміну цін. 138. Сутність ризику в ціноутворенні. 139. Причини появи цінового ризику на досліджуваному підприємстві. 140. Методологія оцінки ризику в ціноутворенні. 141. Регулювання цін і тарифів підприємств-монополістів.
„Маркетингові дослідження”
142. Сучасний стан і тенденції розвитку маркетингових досліджень у розвинутих країнах світу і в Україні 143. Маркетингові дослідження в структурі маркетингу підприємств Чернівецької області. 144. Сутність і практика організації маркетингових досліджень компаніями, що представляють світові бренди 145. Історія і практика організації маркетингових досліджень за кордоном і в Україні 146. Маркетингова розвідка: цілі джерела та методи одержання інформації 147. Організація маркетингового дослідження. Проблема організації збору даних 148. Проектування та програмування маркетингових досліджень 149. Переваги та недоліки, що мають місце при проведенні маркетингових досліджень організацією власними силами та із залученням спеціалізованих дослідних фірм. 150. Проблема необхідності проведення маркетингового дослідження 151. Загальна класифікація методів збору інформації в маркетинговому досліджені 152. Кабінетний (традиційний) аналіз документальної інформації 153. Контент-аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 154. Спостереження і проблеми його використання в маркетингових дослідженнях 155. Класифікація спостережень і методика їх організації 156. Спеціальні маркетингові дослідні методики 157. Визначення складу елементів інформації, яку належить зібрати 158. Сучасні технології проведення опитувань 159. Класифікація спеціальних маркетингових дослідних методик 160. Панельні дослідження в маркетингу 161. Моніторинг споживачів, громадської думки 162. Базові методи вимірювання, опрацювання та аналізу інформації в маркетинговому дослідженні 163. Репрезентативність інформації та вибірка в маркетингових дослідженнях 164. Технологія забезпечення репрезентативності інформації в маркетинговому дослідженні 165. Вимірювання, опрацювання й аналіз інформації в маркетинговому дослідженні 166. Технології вимірювання в маркетинговому дослідженні 167. Спеціальні вимірювальні шкали в маркетингових дослідженнях 168. Технології опрацювання інформації, результатів маркетингового дослідження 169. Аналіз інформації маркетингового дослідження 170. Дослідження макросередовища 171. Дослідження мікросередовища
„Маркетингова товарна політика”
172. Формування товарного портфелю підприємства. 173. Система контролю якості продукції на підприємстві. 174. Петля якості та її елементи на підприємстві. 175. Системи управління якістю продукції. 176. Конкурентоспроможність товару та напрямки її підвищення. 177. Імідж товару в маркетинговій товарній політиці підприємства 178. Класифікації споживачів, їх застосування в товарній політиці підприємства. 179. Оцінка ступеня відповідності товару інтересам суб'єктів ринку. 180. Внутрішні та зовнішні фактори мотивації, які враховуються при формуванні споживчого попиту на товар. 181. Особливості товарної сегментації 182. Сутність позиціювання товару (товарної марки) на ринку. 183. Маркетингова товарна політика підприємства в умовах розвитку ринкових відносин. 184. Модифікація товарних груп (асортиментних ліній) на підприємстві 185. Розробка концепції життєвого циклу товару. 186. Прогнозування тривалості етапів життєвого циклу товару 187. Проблеми управління життєвим циклом товару на підприємстві і підходи до їх вирішення. 188. Сутність і структура програми маркетингу з просування інновації на ринку. 189. Товарна марка та її характеристики. 190. Марочні стратегії підприємства. 191. Ідентифікація товарних марок 192. Використання елементів фірмового стилю у маркетинговій товарній політиці підприємства 193. Функції упаковки товару. 194. Маркування товару у маркетинговій товарній політиці підприємства. 195. Сертифікація товару, її призначення.
|