Сьогодні: 29 березня 2024, 15:43

Часовий пояс UTC + 2 годин




 Сторінка 1 з 1 [ 2 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: ТЕМАТИКА МАГІСТЕРСЬКИХ
ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2016, 20:18 

З нами з: 07 січня 2010, 15:12
Повідомлення: 88
Прізвище: Буднікевич
Ім'я: Ірина
Спеціальність: Маркетинг
Орієнтовна тематика магістерських робіт для студентів
спеціальності 8.03050701 «Маркетинг»
1. Розробка і впровадження систем маркетингового менеджменту у практичну діяльність фірми.
2. Перспективи використання маркетингових підходів у системі корпоративного управління фірмою
3. Організація маркетингового планування на основі дослідження ринкових позицій фірми.
4. Побудова маркетингових збутових мереж на основі методів цільового маркетингу.
5. Формування системи моніторингу конкурентних переваг фірми у маркетинговій діяльності.
6. Організація польових досліджень у маркетинговій інформаційній системі підприємства.
7. Організація управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі середовищних підходів.
8. Розробка і впровадження стимулюючих кампаній у комерційній діяльності підприємств.
9. Обґрунтування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.
10. Стратегія адаптації товарів і послуг вітчизняних виробників при виході на зарубіжні ринки.
11. Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності виробничо-комерційної фірми.
12. Система досліджень споживчої поведінки в організації збуту товарів широкого вжитку.
13. Логістичні підходи в організації збутових ланцюгів на ринку товарів і послуг.
14. Організація процесів ціноутворення у маркетинговій діяльності зовнішньо орієнтованої фірми.
15. Стратегічні підходи в управлінні розвитком нового продукту на підприємстві.
16. Розробка інноваційної стратегії промислового підприємства на засадах маркетингу.
17. Розробка та впровадження маркетингового плану діяльності підприємства-товаровиробника.
18. Організація планування матеріально-технічного забезпечення підприємства на основі концепції маркетингу.
19. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі досліджень кон’юнктури ринку.
20. Організація просування і збуту продукції виробничо-технічного призначення у практичній діяльності промислового підприємства.
21. Управління формуванням асортименту продукції підприємства в умовах конкурентного середовища.
22. Розробка та впровадження систем обслуговування споживачів у маркетинговій діяльності підприємства.
23. Застосування особистих маркетингових комунікацій у збутовій діяльності підприємств-товаровиробників.
24. Розробка рекламних кампаній на основі дослідження мотивацій споживачів.
25. Розробка і впровадження комплексу маркетингових комунікацій у практичній діяльності підприємств.
26. Застосування концепції мерчандайзингу у збутовій практиці торговельних підприємств.
27. Організація процесів медіапланування у рекламній діяльності підприємства.
28. Організація системи контролю ефективності рекламної діяльності у процесі проведення рекламних кампаній.
29. Управління бренд-іміджем товарів та послуг підприємства.
30. Організація роботи рекламних фірм на основі сучасних концепцій маркетингу.
31. Організація процесу створення фірмового стилю підприємства при проведенні рекламної кампанії.
32. Сучасні методи планування витрат рекламної кампанії в процесі формування рекламного бюджету.
33. Просування банківських операцій у практиці маркетингової діяльності банківських установ.
34. Маркетинг аудиторських та консультаційних послуг у банківській діяльності.
35. Управління конкурентоспроможністю фінансово-кредитного закладу на засадах маркетингу.
36. Розробка і впровадження сервісної системи банку на основі концепції маркетингу.
37. Маркетингові інформаційні системи у банківській діяльності.
38. Стратегічне планування розвитку банківської установи на засадах маркетингової концепції.
39. Застосування маркетингових підходів до формування програм діяльності політичних партій та громадських об’єднань.
40. Розвиток політичного маркетингу в Україні.
41. Застосування маркетингових технологій у виборчих кампаніях кандидатів у депутати.
42. Методи розробки та оцінки варіантів стратегії маркетингу на підприємстві
43. Оцінка власного потенціалу фірми та її конкурентоспроможності на основі методології маркетингових досліджень
44. Стратегії позиціювання маркетингової діяльності підприємства
45. Перспективи використання стратегії сегментації як спосіб закріплення фірми на ринку
46. Формування системи страхового маркетингу.
47. Розвиток податкового маркетингу в Україні.
48. Розвиток фінансового маркетингу в Україні.
49. Використання маркетингового інструментарію в галузі створення і управління громадською думкою.
50. Управління соціально-економічним розвитком території на засадах маркетингу.
51. Методи розробки та оцінки варіантів стратегії маркетингу на підприємстві
52. Маркетингові дослідження споживчого попиту в окремому регіоні
53. Перспективи використання стратегії диференціації як спосіб проникнення фірми на ринок
54. Перспективи побудови вертикальної маркетингової системи як шлях забезпечення конкурентної переваги на ринку.
55. Обґрунтування необхідності та доцільності використання маркетингової концепції управління на малому підприємстві.
56. Маркетингові дослідження впливу факторів зовнішнього маркетингового середовища на результати господарської діяльності підприємства.
57. Маркетингові дослідження впливу факторів внутрішнього маркетингового середовища на результати господарської діяльності підприємства.
58. Оцінка конкурентних позицій підприємства на ринку товарів промислового призначення.
59. Оцінка рівня конкурентоспроможності товарів (послуг) підприємства-товаровиробника на ринку.
60. Оцінка впливу стану попиту на продукцію підприємства на його конкурентні позиції.
61. Оцінка впливу стану пропозиції на ринку товарів (послуг) на конкурентні позиції підприємства-товаровиробника.
62. Шляхи вдосконалення планування маркетингової діяльності підприємства.
63. Шляхи вдосконалення роботи підприємства на основі використання логістичних принципів управління (закупівлею матеріальних ресурсів); (виробництвом продукції); (збутом продукції).
64. Оцінка маркетингових (логістичних) підходів до поліпшення використання матеріальних та енергетичних ресурсів на підприємстві.
65. Дослідження можливостей застосування логістичних принципів управління господарською діяльністю підприємства для підвищення рівня якості (конкурентоспроможності) продукції підприємства.
66. Обґрунтування шляхів вдосконалення маркетингової діяльності посередницької організації.
67. Дослідження формування і розвитку послуг, що пропонуються посередницькими організаціями споживачам.
68. Обґрунтування напрямків скорочення витрат обігу посередницької фірми
69. Управління діяльністю підприємства по наданню рекламних послуг.
70. Особистий продаж продукції у системі комунікаційної діяльності підприємства.
71. Маркетингова політика розподілу на підприємстві та напрямки її вдосконалення.
72. Організація і ефективність побудови та функціонування служби маркетингу на підприємстві.
73. Розробка та організація маркетингової стратегії підприємства.
74. Розробка ефективної маркетингової програми підприємства.
75. Сегментування ринку в системі маркетингової діяльності підприємства.
76. Маркетингове дослідження покупців продукції підприємства.
77. Управління маркетинговою діяльністю підприємства та напрямки його вдосконалення.
78. Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства.
79. Маркетинг закупівлі матеріально-технічних ресурсів.
80. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок.
81. Управління маркетингом некомерційних підприємств.
82. Управління маркетинговою ціновою політикою підприємства.
83. Дослідження кон’юнктури ринку підприємства.
84. Маркетингові концепції управління якістю продукції.
85. Формування та дослідження ринку товарно-сировинних ресурсів (на прикладі конкретних номенклатурних позицій).
86. Формування та дослідження ринку споживачів.
87. Рекламна діяльність, як складова маркетингу та способи її поліпшення.
88. Психологічні основи рекламного менеджменту.
89. Перспективи використання інструментарію маркетингової інформаційної системи для оптимізації управлінської діяльності.
90. Формування та розвиток франчайзингових систем на основі використання маркетингових підходів.
91. Франчайзинг як ключовий елемент розвитку роздрібних мереж в регіоні.
92. Особливості організації та функціонування франчайзингових систем в регіоні.
93. Перспективи формування розподільчих центрів як зовнішньої логістичної інфраструктури регіону.
94. Особливості формування внутрішньої логістичної інфраструктури торговельних підприємств.
95. Проблеми та перспективи автоматизації логістичних процесів торговельних підприємств регіону.
96. Напрямки підвищення рівня логістичного обслуговування магазинів на принципах маркетингу.
97. Управління комунікаційною політикою підприємства на основі системи медіапланування.
98. Стратегії медіапланування в політиці просування сучасних підприємств.
99. Використання сучасних IT-технологій у комунікаційній політиці підприємства.
100. Перспективи впровадження інтерактивних технологій у маркетинговій діяльності вітчизняних компаній.



Теми магістерських робіт у рамках науково-дослідницького
напрямку кафедри маркетингу
1. Специфіка застосування маркетингового інструментарію в готельно-ресторанному бізнесі Чернівецької області (регіону).
2. Маркетингова стратегія підвищення конкурентоспроможності регіональної сфери туристичних послуг.
3. Механізм просування регіонального туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному ринках.
4. Маркетингове управління розвитком регіональних рекреаційних систем.
5. Управління соціально-економічним розвитком території на засадах маркетингу
6. Маркетингові дослідження в регіональному маркетингу.
7. Система муніципального маркетингу.
8. Муніципальний маркетинг в системі місцевого управління
9. Управління соціальними програмами уряду та органів місцевого самоврядування на основі маркетингу
10. Використання маркетингового інструментарію в галузі створення і управління громадською думкою на регіональному рівні
11. Маркетингові основи розвитку транснаціонального бізнесу в регіоні
12. Горизонтальні маркетингові системи: проблеми адаптації в систему маркетингу регіону
13. Перспективи побудови вертикальної маркетингової системи як шлях забезпечення конкурентної переваги на ринку регіону
14. Горизонтальні маркетингові системи: проблеми адаптації в систему маркетингу регіону.
15. Обґрунтування необхідності та доцільності використання маркетингової концепції управління на підприємствах швейної промисловості.
16. Обґрунтування необхідності та доцільності використання маркетингової концепції управління на деревообробних підприємствах.
17. Обґрунтування необхідності та доцільності використання маркетингової концепції управління на підприємствах будівельної галузі (назва відповідної галузі).
18. Перспективи використання стратегії сегментації як спосіб закріплення фірми на регіональному ринку
19. Перспективи використання стратегії диференціації як спосіб проникнення фірми на регіональний ринок
20. Стратегія розвитку збутової діяльності комерційного підприємства на центральному та регіональному рівнях
21. Механізми забезпечення ефективної комерційно-посередницької діяльності на регіональному рівні
22. Особливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування регіональних роздрібних мереж
23. Удосконалення маркетингу туристичного продукту на основі дослідження конкурентних переваг регіону
24. Використання маркетингових підходів на у сфері індустрії гостинності регіону
25. Використання маркетингових підходів у сфері індустрії розваг
26. Використання маркетингових підходів у діяльності підприємств сфери послуг регіону
27. Формування системи маркетингу освіти.
28. Перспективи використання маркетингового інструментарію у медичних закладах регіону.
29. Особливості просування медичних послуг в регіоні.
30. Особливості застосування маркетингового інструментарію на підприємствах будівничої сфери регіону.
31. Особливості просування соціально-економічних регіональних проектів за допомогою маркетингового інструментарію.
32. Особливості застосування стратегічного маркетингу на підприємствах швейної промисловості регіону
33. Особливості застосування маркетингового інструментарію на агропромислових підприємствах регіону
34. Маркетинг на ринку виробів народних промислів регіону
35. Особливості розробки і впровадження комплексу маркетингу у діяльність філій комерційних банків регіону
36. Маркетинг території як механізм забезпечення інвестиційної привабливості регіону
37. Регіональна логістика як інструмент розвитку регіональної економіки
38. Маркетинг подій як напрямок активізації засобів просування території на регіональному ринку
39. Формування та розвиток регіонального бренду як інструмент підвищення іміджу та репутації території
40. Створення інформаційної маркетингової системи регіону як інструмент збільшення цінності регіонального бренду.


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: ТЕМАТИКА МАГІСТЕРСЬКИХ
ПовідомленняДодано: 09 червня 2023, 12:56 

З нами з: 09 червня 2023, 12:40
Повідомлення: 42
Прізвище: Лопарев
Ім'я: Дима
Спеціальність: Фінанси та кредит
Номер групи: 121
О, интересный пост, прочитал не зря


Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 1 з 1 [ 2 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB