У 2010 році підприємства малого та середнього бізнесу збільшать інвестиції в онлайн-маркетинг. Такі результати дослідження оприлюднила аналітична компанія Vistaprint, передає кореспондент ІТ-ІМК.
За висновками аналітиків, впродовж наступного року значимість електронного маркетингу, мережевого пошуку та індивідуальних веб-сайтів зростатиме для підприємств, що потребують просування товарів і послуг через Інтернет.
Реклама з використанням розсилок електронною поштою також залишається важливою комерційною тактикою.
"Наше дослідження показало, що підприємства малого бізнесу пристосовуються до глобальних економічних змін і випробовують інтернет-маркетинг як засіб оптимізації своєї діяльності, - пояснила головний директор з маркетингу компанії Vistaprint, Трінка Шайнмен. - Адже в умовах рецесії онлайн-маркетинг і рекламні поштові розсилки слід розглядати не просто як додаткові джерела оптимізації ринку. Інтернет є середовищем, в якому ринок малого бізнесу може успішно розвиватись”.
За висновками експертів, важливу роль у зміцненні ділових зв'язків у перспективі відіграватиме саме використання електронної пошти.
Джерело:
IT-ІМК