Сьогодні: 28 березня 2024, 22:57

Часовий пояс UTC + 2 годин




 Сторінка 1 з 1 [ 5 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Що визначатиме онлайн-маркетинг у 2010 році?
ПовідомленняДодано: 02 січня 2010, 15:25 
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 03 грудня 2009, 19:21
Повідомлення: 50
Звідки: Україна, Чернівці
Прізвище: Баранник
Ім'я: Олександр
Спеціальність: Маркетинг
Соціальні мережі витіснять з використання особисту пошту, флеш не помре, а почне життя з новою силою, а співтовариства стануть найбільш популярним інструментом побудови бренду. Такі тенденції в онлайн-маркетингу передбачає на 2010 рік компанія Last Exit. Окремі моменти з її доповіді надає до розгляду Marketing Charts.

2010 рік наступив і недивно, що маркетологи та аналітики вже давно будують свої прогнози, яким він буде для онлайн-маркетингу. І доки деякі експерти, в першу чергу, передбачають вибух відео-реклами, компанія Last Exit визначила декілька тенденцій, які стануть визначними для сектора. І саме їх маркетологам доведеться зовсім скоро враховувати при проведенні онлайн-кампаній. І хоч описані тренди стосуються, в основному, західних ринків, через деякий час їх, очевидно, варто очікувати і в Україні.

1. Facebook та інші соціальні мережі витіснять з особистого спілкування електронну пошту. Експерти відзначають, що слово " Facebook" уже часто використовується як дієслово у значенні "написати": " I Facebooked you today ". Тому уже незабаром поширення соціальних інструментів витіснить електронну пошту з арсеналу особистих комунікаційних інструментів. І це недивно: користувачі цінують те, що в соціальних мережах не потрібно мати "записну книгу" з адресами, і те, що там поки-що нема спаму.

2. Другою тенденцією стане мобільна комерція. За допомогою мобільних телефонів люди уже можуть здійснювати оплату товарів та послуг чи здійснювати фінансові операції. Однак 2010 рік стане справжнім проривом у цій сфері завдяки iPhone та платформі iTunes. Виробники величезної кількості додатків для iPhone уже спокушають власників смартфонів купувати якісь дрібні речі, музику, ігри, здійснювати оновлення їх тощо, до того ж ці додатки стимулюють власне імпульсивні рішення. Те, що роблять iPhone і iTunes, у 2010 рокі почнуть робити й інші платформи, наприклад, PayPal чи Google Checkout.

3. Наступною тенденцією буде зменшення кількості реєстрацій і введення постійного аккаунта для користувачів. Споживач сьогодні все частіше буває незадоволений тим, що йому потрібно реєструватися на постійно зростаючій кількості сайтів, вводити логіни, запам’ятовувати паролі і таке інше. Сервіси управління особистою інформацією, такі як Facebook Connect чи OpenID дозволяють вирішити цю проблему за допомогою "постійного аккаунта", з яким можливо "логінитись" на більшості сайтів. Ця тенденція буде використовуватися у 2010 році досить активно, - попереджають в Last Exit.

4. Оскільки важливість соціальних мереж у 2010 році буде продовжувати збільшуватися, компанії і бренди будуть активніше інвестувати велику кількість засобів у співтовариства, і частіше робитимуть їх своїм маркетинговим інструментом. За даними досліджень "Tribalization of Business" компанії Deloitte, переважна більшість (94%) опитаних компаній мають намір збільшити свої вклади в онлайн-товариства і соціальні медіа. Але в той же час у рекламодавців існує тенденція не концентрувати всі зусилля в межах одної чи двох соціальних мереж, а працювати в усьому соціальному просторі.

5. Наступним трендом буде використання сили "натовпу" (Crowd Sourcing). Велика кількість організацій і компаній будуть намагатися мобілізувати групи користувачів, які проявляють інтерес до будь-чого, і змусити їх не просто поширювати які-небудь повідомлення в Мережі, але і діяти в інтересах цієї організації у найрізноманітніших сферах: у політиці, журналістиці, екології, розробці програмного забезпечення тощо. І всі ці зусилля, в більшій мірі, будуть проводитися за допомогою цифрових соціальних медіа.

6. І нарешті, ще одним трендом стане ще більше використання флешу. Хоч експерти раніше прогнозували, що найближчим часом флеш-інструменти в мережі буде менше, цього не буде, вважають в Last Exit. Окрім загальноприйнятого використання (сайти брендів, мікросайтів, медіа-сайтів з відео, іграми і так далі, де флеш є абсолютно необхідним), його будуть використовувати все більша кількість ресурсі. У міру того, як веб-сайти будуть нарощувати свою вагомість у якості "вітрини" компанії, буде зростати і необхідність "розширеної" презентації бренду (brand-extending experiences), а саме флеш відмінно з цим порається. А подальше поширення широкосмугового доступу зніме проблеми використання флешу і для мобільних сайтів, вважають автори доповіді.

Джерело: ОГО.ua



_________________
Зображення
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Що визначатиме онлайн-маркетинг у 2010 році?
ПовідомленняДодано: 08 січня 2010, 00:32 
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 04 грудня 2009, 19:56
Повідомлення: 7
Прізвище: Чорний
Ім'я: Тарас
Спеціальність: Маркетинг
Цікаво. Давно думав написати свої роздуми щодо реклами, ну скажімо... ВКонтакті.
Так тримати, пане адміністратор))



_________________
Говорить о музыке - все равно что танцевать об архитектуре...
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Що визначатиме онлайн-маркетинг у 2010 році?
ПовідомленняДодано: 08 січня 2010, 00:33 

З нами з: 08 січня 2010, 00:19
Повідомлення: 6
Прізвище: Цурукін
Ім'я: Петро
Спеціальність: Менеджмент організацій
Номер групи: 315
Да!!!Соціальні мережі рулять!!!
1.Найкраще б було якщо б придумали так, що не треба активувати акаунт за допомогою пошти, а то уже багато людей це задовбало!!!)))
2.iPhone поки не розширить кількість країн доти не стане справжнім світовим лідером, а iTunes треба також збільшити свій ринок!!!Наприклад країни СНД, а також Східної Європи!
3.Це класна ідея!!!
4.Недаром Facebook судиться з Вконтакте!!)))
5.Ну мені це поки що важко уявити!!!!((((
6.Найефективніше флеш себе застосовує в рекламі!


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Що визначатиме онлайн-маркетинг у 2010 році?
ПовідомленняДодано: 08 січня 2010, 14:09 
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 03 грудня 2009, 19:21
Повідомлення: 50
Звідки: Україна, Чернівці
Прізвище: Баранник
Ім'я: Олександр
Спеціальність: Маркетинг
Kiriyan написав:
4.Недаром Facebook судиться з Вконтакте!!)))


Та судяться вони лише через те, що "исходник" Вконтакте взятий саме з Facebook.



_________________
Зображення
Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Що визначатиме онлайн-маркетинг у 2010 році?
ПовідомленняДодано: 09 січня 2010, 21:22 
Аватар користувача

З нами з: 09 січня 2010, 20:25
Повідомлення: 33
Прізвище: Григоренко
Ім'я: Надія
Спеціальність: Маркетинг
Номер групи: 406
Щодо 6-го пункту.
У моєму браузері (Опера 9.62) є кнопочка "блокувати флеш".
Дуже зручна кнопочка!



_________________
Тобі варто ставитись до людей недовірливо не тому, що вони на це заслуговують, а тому, що для тебе так безпечніше.
Генрік Сенкевич «Без догмата»
Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 1 з 1 [ 5 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB