Сьогодні: 02 березня 2024, 00:03

Часовий пояс UTC + 2 годин




 Сторінка 1 з 1 [ 2 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Книга МАРКЕТИНГ автор В.Руделиус
ПовідомленняДодано: 16 березня 2010, 17:48 

З нами з: 16 березня 2010, 16:41
Повідомлення: 1
Прізвище: Тындык
Ім'я: Ярослав
Спеціальність: Маркетинг
Номер групи: 317
Нещодавно у видавництві CEUME вийшов новий, інтегрованний підручник -
«МАРКЕТИНГ»
що став світовим бестселером,
за яким навчаються студенти
понад 800 університетів
15 країн світу

:good:

На першому міжнародногому Marketing Congress (2009) українське видання цієї книги було назване в десятці кращих книг 2009 року поряд з книгами Ф.Котлера, Д.Траута, І.Манна.
Вона також номінована у Всеукраїнському рейтингу «Книжка року».
Отож, професійне співтовариство маркетологів досить високо оцінило цю книгу!

:yahoo:

Інноваційний підручник нового покоління
для української вищої школи
Навчально-методичний комплекс складається з:
- Підручника для студента, в основі якого – унікальна педагогічна концепція «навчатися маркетингу шляхом практичного застосування матеріалу» (“Learning by Doing”) – створення впродовж вивчення курсу маркетингового плану для реального підприємства;
- Посібника для викладача із текстами лекцій, методичними матеріалами, відповідями на запитання тощо;
- Збірника тестів - унікальної добірки понад 3000 тестів з маркетингу, багато з яких використовується для проведення Всеукраїнської олімпіади з маркетингу (Міністерство освіти і науки України)
- Методичного посібника для викладача на CD-диску з електронними варіантами посібника та збірника тестів і ілюстративним матеріалом для створення мультимедійних презентацій;
- Спеціалізованого веб-порталу http://www.studymarketing.in.ua, через який відбувається комунікація і поширення додаткових ілюстративних і методичних матеріалів як для тих, хто навчається маркетингу за цим підручником, так і для тих, хто викладає за ним;
- Щорічного Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів, що дозволяє допомогти студентам краще засвоїти процес маркетингу шляхом залучення їх до розробки та презентації маркетингового плану, озброївши їх власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю ними практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни.

:gamer:


У підручнику чітко, повно та кваліфіковано представлено базовий категоріальний апарат дисципліни «Маркетинг», основні поняття наведено у глосарії з англійським еквівалентом. Українське видання відповідає вітчизняним галузевим стандартам вищої освіти та затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра за напрямами підготовки “Економіка і підприємництво” та “Менеджмент” (Лист № 1/11-307 від 31.01.2007 р). ПІДРУЧНИК УСПІШНО ВИКОРИСТОВУЮТЬ ВИКЛАДАЧІ ЯК У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ, ТАК І В КОЛЕДЖАХ І ТЕХНІКУМАХ УКРАЇНИ!
Навчальний матеріал відповідає програмі базового курсу „Маркетинг”, висвітлюючи в доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв’язок з корпоративною стратегією, маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.
За основу для українського підручника „Маркетинг” було взято світовий бестселер авторства Роджена Керіна, Еріка Берковіця, Стівена Хартлея та Вільяма Руделіуса, що використовується у більш ніж 800 університетах 15 країн світу. У світі існує конкуренція на ринку навчальної літератури. Наприклад, у США та Канаді одночасно конкурує близько 15-20 видань із маркетингу. Незважаючи на цей факт, підручник „Маркетинг” залишається впродовж кількох років бестселером у цих країнах.
Інноваційний підхід до викладання маркетингу, розроблений американськими авторами на досвіді тривалого викладання у чотирьох американських університетах, було покладено в основу адаптації українського видання підручника «Маркетинг»:
• захоплюючий, легкий і зрозумілий для читання стиль тексту підручника, що рясно переплітається прикладами із реальної бізнесової практики конкретних як місцевих, так і транснаціональних компаній;
• описання реальних маркетингових рішень реальних людей;
• використання розширених прикладів, у яких приймаються маркетингові рішення, що дає читачу змогу легко засвоювати теоретичний матеріал, навчаючись практики прийняття маркетингових рішень;
• вичерпний та інтегрований розгляд традиційних і сучасних понять ілюструється практичними прикладами;
• педагогічна структура базована на використанні навчальних цілей, контрольних запитань, основних понять, резюме розділу («Підсумок») і ситуаційних вправ, а також акценту на створення власного маркетингового плану.

:tanc:

Книга видана повнокольоровим друком, що дозволяє наочно передати маркетингові приклади, а це сприяє кращому сприйняттю поданого матеріалу студентами. Численні фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок реального маркетингового плану української компанії дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником.
Відмінністю цього підручника від традиційних – як вітчизняних авторів, так і перекладних - є те, що українські співавтори зробили наголос на головному інструменті маркетингу – маркетинговому плані. Наскрізне завдання «Створення вашого маркетингового плану» проводить через увесь процес розроблення ефективного маркетингового плану. Вивчаючи нові маркетингові концепції та підходи, студент одразу використовує їх у створенні власного маркетингового плану – так, як це відбувається у реальному бізнесі.
Автори надали читачеві значний обсяг сучасних вітчизняних статистичних даних про стан ринків, діяльність підприємств та організацій, а також приклади, що становлять найбільший інтерес для молодіжної студентської аудиторії – мобільний зв’язок, комп’ютери, аудіотехніка, спортивний одяг і взуття, морозиво, цукерки тощо. Не обійдена увагою і діяльність вітчизняних маркетингових установ та організацій, різноманітних дослідницьких, консалтингових та рекламних агентств.
Поєднання унікальності підручника і новітніх технологій – це суттєвий ресурс для вивчення і успішного практичного застосування маркетингу. Фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником.

Методична підтримка для викладача
Цей підручник має методичну підтримку для викладача, який використовує його у своєму курсі. До нього підготовлено спеціальну книгу для викладача, в якій подано матеріали, якими можна урізноманітнити власний стиль викладання, а також стимулювати інтерес студентів до вивчення маркетингу як надзвичайно динамічної дисципліни. Кожен розділ посібника має відповідник у підручнику і складається з кількох ключових елементів: навчальні цілі глави, основні терміни і поняття, які має засвоїти студент, текст лекцій, відповіді на запитання, питання для обговорення, методичні рекомендації до ситуаційної вправи. Окремо підготовлено банк тестів (понад 3000 запитань).
Викладачам, які викладають курс за цим підручником як базовим, будуть надані усі ілюстративні матеріали (діаграми, таблиці, фотографії), які містяться в підручнику, в електронній формі для полегшення створення мультимедійного супроводу власного курсу.
Докладніше про книгу: (три дабі) studymarketing.in.ua/aboutbook.html

:v:Зображення


Офлайн
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Книга МАРКЕТИНГ автор В.Руделиус
ПовідомленняДодано: 01 грудня 2015, 15:35 

З нами з: 01 грудня 2015, 15:13
Повідомлення: 6
Прізвище: Євгеній
Ім'я: Баранник
Спеціальність: Маркетинг
Номер групи: 471
суперова книга! :good:


Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 1 з 1 [ 2 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB