Сьогодні: 01 березня 2024, 23:20

Часовий пояс UTC + 2 годин




 Сторінка 1 з 1 [ 1 повідомлення ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Стали відомі імена найбільших рекламодавців Google AdWords
ПовідомленняДодано: 10 вересня 2010, 16:13 
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 03 грудня 2009, 19:21
Повідомлення: 50
Звідки: Україна, Чернівці
Прізвище: Баранник
Ім'я: Олександр
Спеціальність: Маркетинг
У руки журналістів потрапив документ із списком видатних рекламодавців сервісу Google AdWords за червень 2010 року.

Із-за витоку даних з Google журналістам сталі відомі компанії – видатні рекламодавці на сервісі контекстної пошукової реклами AdWords за червень 2010 року. Список компаній з вказівкою засобів, вкладених ними в рекламу на Google, привів журнал Advertising Age.

Зображення


На першому місці по числу вкладених грошей виявився американський оператор стільникового зв’язку AT&T Mobility – він витратив на рекламу в AdWords $8,08 млн. Можливо, це пов’язано з виходом в червні 2010 року iPhone 4, який продавався з контрактом цієї компанії.

Друге місце зайняла освітня корпорація Apollo Group з $6,67 млн, третє місце – туристичний сайт Expedia, що витратив на рекламу $5,95 млн. Далі слідують сервіс інтернет-торгівлі Amazon ($5,85 млн), аукціон eBay ($4,25 млн), нафтогазова компанія BP ($3,59 млн), система бронювання номерів готелях Hotels.com ($3,3 млн), мережа універмагів JC Penney ($2,46 млн), соціальний сервіс Living Social ($2,29 млн) і постачальник систем безпеці ADT Security ($2,19 млн).

Відмітимо, що в червні список компаній, дохід яких безпосередньо залежить від кількості відвідувань їх сайту (наприклад, Expedia, Amazon, eBay і так далі), був доповнений компанією BP, яка звернулася до AdWords не в гонці за відвідувачами, а з метою “зберегти лице” після квітневої катастрофи в Мексиканській затоці. Так, в червні BP витратила на рекламу в AdWords $3,59 млн, а двома місяцями раніше – всього $57 тис.

На початку червня експерти піддали BP критиці за політику “управління репутацією” в Інтернеті. Вони заявили, що гроші, які компанія витратила на пошукову рекламу, було б доцільніше пустити на ліквідацію наслідків аварії на буровій платформі.

Проте з’ясувалося, що вести справи успішно можна і не удаючись до допомоги AdWords. Наприклад, Apple, що випустила в червні свій новий смартфон iPhone 4, витратила на AdWords менше $1 млн, а популярні General Motors, Disney і BMW – менше $500 тис.

Джерело: AdvertisingAge



_________________
Зображення
Офлайн
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
 Сторінка 1 з 1 [ 1 повідомлення ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
phpBB skin developed by: John Olson
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум PHPBB2 на MyBB2.ru, Также возможно создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.ru
Український переклад © 2005-2007 Українська підтримка phpBB